. Obre en una nova finestra.Logo gencat
Menú
  • Imatge usuariInicia sessió. Obre en una nova finestra.
  • Imatge menúContacte
  • Menú idioma Idioma: cafletxa cap avallfletxa cap avall
    • Castellano
    • English
Cercador

RDE - Repositori del Departament d'Educació i Formació Professional

  • Inici
  • Informació sobre el repositori
. Obre en una nova finestra.Logotip de la Generalitat

|RDE - Repositori del Departament d'Educació i Formació Professional

Imatge capçalera
  • Inici 
  • Llengua 
  • LL sèrie - Ara escric (Programa). Marc teòric 
  • Visualitzant LL sèrie - Ara escric (Programa). Marc teòric per títol 

Visualitzant LL sèrie - Ara escric (Programa). Marc teòric per títol 

  • Comparteix a Twitter
  • Comparteix a Facebook
  • Comparteix a Telegram
  • Comparteix a WhatsApp
  • Imprimeix
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Mostrant els elements 1-20 de 24

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Miniatura

      El camí de l'aprenentatge del codi: ed. infantil i cicle inicial [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)
      En una societat alfabetitzada com la nostra, els infants desenvolupen idees sobre el funcionament del codi escrit molt abans que arribin a l’escola. Esbrinar aquests coneixements previs i conèixer les ...
    • Miniatura

      Com ensenyar el procés de composició? 

      Cassany, Daniel (2015)
    • Miniatura

      Competència lingüística: l'expressió escrita: educació secundària obligatòria [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)
      Vivim en una societat lletrada, en què la llengua escrita té un paper fonamental, ja sigui en suport paper o en suport digital. En aquest context, saber escriure és un dret del qual tots els ciutadans ...
    • Miniatura

      Desig d'aprendre a escriure 

      Fons, Montserrat (2015)
    • Miniatura

      L'ensenyament de la literatura: el canvi radical pendent 

      Sánchez-Enciso, Juan (2015)
    • Miniatura

      Ensenyar a escriure en totes les matèries: educació secundària obligatòria [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-03)
      A les aules s’escriu molt i en moltes situacions. Escriure ajuda a estructurar el pensament i a apropiar-se dels continguts que s’estan aprenent. La imbricació entre lectura, escriptura i interacció ...
    • Miniatura

      Ensenyar a escriure, una responsabilitat compartida: educació primària: CM, CS [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)
      A qui correspon l’ensenyament de l’escriptura és una qüestió controvertida, encara per aclarir en moltes escoles. ¿Pertoca als mestres de llengua, només? Els alumnes, que de manera natural empren l’esquema ...
    • Miniatura

      Escriptura creativa: la literatura com a model: educació secundària obligatòria [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-03)
      Quan són alliberades de les regles de combinatòria imposades per la finalitat comunicativa immediata, les paraules poden esdevenir peces d’un joc, intentar equilibris gràcils a la corda de la poesia, o ...
    • Miniatura

      Escriptura i reflexió metalingüística, un camí de doble sentit 

      Durán, Carmen (2015)
    • Miniatura

      Escriptura i reflexió sobre la llengua: educació secundària obligatòria [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
      Al s. XXI els nostres alumnes escriuen més que mai, però el coneixement que tenen del codi lingüístic els permet fer un ús ric i creatiu de la llengua? Millorar la competència escrita dels alumnes, passa ...
    • Miniatura

      Escriptura i reflexió sobre la llengua: un camí de doble sentit!: educació primària: CM, CS [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)
      Tot i que la gramàtica es treballa a l’escola, es dóna la paradoxa que els alumnes no “la utilitzen” a l’hora de redactar: no veuen la relació entre gramàtica i escriptura. Un enfocament gramaticalista ...
    • Miniatura

      Escriure a les àrees 

      Palou, Juli (2015)
    • Miniatura

      Escriure a raig és escriure?: educació primària: CM, CS [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-03)
      La didàctica de l’escrit s’ha de focalitzar, sobretot, en el procés d’escriptura (fases) que facilita l’elaboració de textos adequats a cada situació. Per treballar aquest procés el docent haurà de ...
    • Miniatura

      Escriure, per a què?: ed. infantil i cicle inicial [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)
      L’escola ha d’oferir un context on la llengua escrita amb totes les seves funcions formi part de la vida quotidiana. Des d’un inici, l’alumne aprendrà a escriure perquè en tindrà la necessitat, i per ...
    • Miniatura

      Escriure, per a què?: educació primària: CM, CS [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)
      En la nostra societat, la llengua escrita hi té un paper primordial; cal, doncs, aprofitar-ho per fer-ne descobrir l’ús funcional. Vincular el treball dels diversos gèneres a propòsits i situacions ...
    • Miniatura

      Lletres i sons, un binomi per encaixar: ed. infantil i cicle inicial [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
      La relació entre la llengua oral i la llengua escrita és fonamental en l'aprenentatge del codi escrit, especialment en una llengua amb una escriptura de base alfabètica com la nostra. Per assegurar ...
    • Miniatura

      Lletres, mans, llapis, teclats i pantalles: ed. infantil i cicle inicial [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
      Si pensem en l’escriptura en el sentit de grafiar, de reproduir els traços del codi escrit, ens adonem que requereix un llarg camí d’educació del gest gràfic des dels moviments corporals, l’experimentació ...
    • Miniatura

      Posem-nos d'acord: les línies de centre!: ed. infantil i cicle inicial [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)
      La coordinació i la coherència pedagògiques d’un centre garanteixen la millora dels resultats dels alumnes i l’èxit acadèmic. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? En aquesta conferència ...
    • Miniatura

      Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació primària: CM, CS [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)
      Quan les escoles aconsegueixen establir “línies de centre” fonamentades i rigoroses els resultats del alumnes milloren. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? Hi ha consideracions generals ...
    • Miniatura

      Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació secundària obligatòria [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-05)
      Al final de l’escolarització obligatòria, tots els alumnes haurien de poder ser escriptors madurs: capaços d’aplicar, de manera autònoma, estratègies en totes les fases del procés de redacció, per tal ...

      Visualitza

      Tot el repositoriPer àmbits i col·leccionsPer autor/aPer títolPer tipus de documentPer matèriaPer data de publicacióAquesta col·leccióPer autor/aPer títolPer tipus de documentPer matèriaPer data de publicació

      El meu compte

      EntraRegistre

      Segueix les xarxes socials del Departament d'Educació i Formació Professional:

      • Icona de Twitter
      • Icona de Facebook
      • Icona d'Instagram
      • Icona de LinkedIn
      • Icona de Youtube
      • Icona de compartir
      Logo generalitat
      • Avís legal
      • Accessibilitat
      • Política de galetes
      • Mapa web