Escriptura i reflexió sobre la llengua: un camí de doble sentit!: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
View/Open
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Publication date
2016-09Abstract
Tot i que la gramàtica es treballa a l’escola, es dóna la paradoxa que els alumnes no “la utilitzen” a l’hora de redactar: no veuen la relació entre gramàtica i escriptura. Un enfocament gramaticalista no comporta millores en l’expressió escrita. Pel que sembla, però, tampoc ho fa un enfocament només comunicatiu. En ambdós plantejaments arriba un punt que els textos dels alumnes ja no milloren. Cal posar en funcionament estratègies que permetin convertir la relació entre gramàtica i comunicació en una ruta de doble sentit.
Document Type
Conference / Class
Language
Catalan
Keywords
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle mitjà - Ensenyament
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle superior - Ensenyament
Extension
3 fitxers
Publisher
Departament d'Ensenyament
Citation
Escriptura i reflexió sobre la llengua: un camí de doble sentit!: educació primària: CM, CS [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
This item appears in the following Collection(s)
The following license files are associated with this item:
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/