Desig d'aprendre a escriure
Document Type
Article
Citation
Desig d'aprendre a escriure. Elaboració: Montserrat Fons. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Author
Collaborators
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2015Extension
3 p.
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Lletres, mans, llapis, teclats i pantalles: ed. infantil i cicle inicial [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Si pensem en l’escriptura en el sentit de grafiar, de reproduir els traços del codi escrit, ens adonem que requereix un llarg camí d’educació del gest gràfic des dels moviments corporals, l’experimentació ... -
Posem-nos d'acord: les línies de centre!: ed. infantil i cicle inicial [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)La coordinació i la coherència pedagògiques d’un centre garanteixen la millora dels resultats dels alumnes i l’èxit acadèmic. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? En aquesta conferència ... -
Som escriptors i escriptores!: ed. infantil i cicle inicial [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)Cal acompanyar el procés d’aprenentatge de l’escriptura donant ajudes i retirant-les, oferint modelatges, i ajudant l’alumne a ser estratègic a l’hora de comunicar per escrit.