Escriptura i reflexió metalingüística, un camí de doble sentit
Document Type
Article
Document version
Published version
Citation
Escriptura i reflexió metalingüística, un camí de doble sentit. Elaboració: Carme Durán Rivas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Author
Collaborators
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2015Extension
3 p.
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Escriptura i reflexió sobre la llengua: un camí de doble sentit!: educació primària: CM, CS [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)Tot i que la gramàtica es treballa a l’escola, es dóna la paradoxa que els alumnes no “la utilitzen” a l’hora de redactar: no veuen la relació entre gramàtica i escriptura. Un enfocament gramaticalista ... -
Escriptura i reflexió sobre la llengua: educació secundària obligatòria [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Al s. XXI els nostres alumnes escriuen més que mai, però el coneixement que tenen del codi lingüístic els permet fer un ús ric i creatiu de la llengua? Millorar la competència escrita dels alumnes, passa ... -
El camí de l'aprenentatge del codi: ed. infantil i cicle inicial [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)En una societat alfabetitzada com la nostra, els infants desenvolupen idees sobre el funcionament del codi escrit molt abans que arribin a l’escola. Esbrinar aquests coneixements previs i conèixer les ...