Ensenyar a escriure, una responsabilitat compartida: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
View/Open
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Publication date
2016-09Abstract
A qui correspon l’ensenyament de l’escriptura és una qüestió controvertida, encara per aclarir en moltes escoles. ¿Pertoca als mestres de llengua, només? Els alumnes, que de manera natural empren l’esquema narratiu per explicar el món i explicar-se, tendeixen a aplicar aquesta pauta en textos que requeririen un altre enfocament. Per què? Ens hauríem de preguntar si els hem ensenyat alguna altra cosa. Si les diverses àrees s’ocupen de treballar l’escriptura dels gèneres textuals que els són propis. A les àrees, les oportunitats d’escriptura són freqüents i, potencialment, molt valuoses si es fa un bon plantejament de centre.
Document Type
Conference / Class
Language
Catalan
Keywords
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle mitjà - Ensenyament
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle superior - Ensenyament
Extension
3 fitxers
Publisher
Departament d'Ensenyament
Citation
Ensenyar a escriure, una responsabilitat compartida: educació primària: CM, CS [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
This item appears in the following Collection(s)
The following license files are associated with this item:
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/