Ensenyar a escriure, una responsabilitat compartida: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Document Type
Conference / Class
Abstract
A qui correspon l’ensenyament de l’escriptura és una qüestió controvertida, encara per aclarir en moltes escoles. ¿Pertoca als mestres de llengua, només? Els alumnes, que de manera natural empren l’esquema narratiu per explicar el món i explicar-se, tendeixen a aplicar aquesta pauta en textos que requeririen un altre enfocament. Per què? Ens hauríem de preguntar si els hem ensenyat alguna altra cosa. Si les diverses àrees s’ocupen de treballar l’escriptura dels gèneres textuals que els són propis. A les àrees, les oportunitats d’escriptura són freqüents i, potencialment, molt valuoses si es fa un bon plantejament de centre.
Citation
Ensenyar a escriure, una responsabilitat compartida: educació primària: CM, CS [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-09Extension
3 fitxers
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària - Ensenyament
Keywords
Cicle mitjà
Cicle superior
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"Els àlbums i els llibres il·lustrats: una descoberta, diverses veus" [material didàctic]
Badia Cantarero, Mònica; Lladó Mulet, Cecília; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2013) -
Suport lingüístic i social: pautes d'observació: nivells A1, A2 i B1 (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016)