Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
View/Open
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Publication date
2016-09Abstract
Quan les escoles aconsegueixen establir “línies de centre” fonamentades i rigoroses els resultats del alumnes milloren. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? Hi ha consideracions generals que caldria precisar abans d’iniciar una programació de centre relacionada amb l’escriptura? La didàctica integrada de les llengües i l’avaluació són dos elements cabdals sobre els quals cal posar-se d’acord. Abans de determinar les unitats didàctiques de cicle o de nivell cal concretar els elements fonamentals per organitzar l’escriptura en l'àmbit de centre. Entre aquests, determinar temps setmanal dedicat a escriure es revela com una estratègia imprescindible.
Document Type
Conference / Class
Language
Catalan
Keywords
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle mitjà - Ensenyament
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle superior - Ensenyament
Extension
3 fitxers
Publisher
Departament d'Ensenyament
Citation
Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació primària: CM, CS [presentació] . Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
This item appears in the following Collection(s)
The following license files are associated with this item:
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/