Posem-nos d'acord: les línies de centre!: ed. infantil i cicle inicial [presentació]


Document Type
Conference / Class
Abstract
La coordinació i la coherència pedagògiques d’un centre garanteixen la millora dels resultats dels alumnes i l’èxit acadèmic. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? En aquesta conferència es revisen els temes clau sobre l’escriptura que s’han tractat al llarg de tot el cicle i es donen orientacions per arribar a acords de centre.
Citation
Posem-nos d'acord: les línies de centre!: ed. infantil i cicle inicial [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-09Extension
3 fitxers
Subject (LEMAC)
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació primària: CM, CS [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)Quan les escoles aconsegueixen establir “línies de centre” fonamentades i rigoroses els resultats del alumnes milloren. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? Hi ha consideracions generals ... -
Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació secundària obligatòria [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-05)Al final de l’escolarització obligatòria, tots els alumnes haurien de poder ser escriptors madurs: capaços d’aplicar, de manera autònoma, estratègies en totes les fases del procés de redacció, per tal ... -
Lletres, mans, llapis, teclats i pantalles: ed. infantil i cicle inicial [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Si pensem en l’escriptura en el sentit de grafiar, de reproduir els traços del codi escrit, ens adonem que requereix un llarg camí d’educació del gest gràfic des dels moviments corporals, l’experimentació ...