Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
Document Type
Conference / Class
Abstract
Al final de l’escolarització obligatòria, tots els alumnes haurien de poder ser escriptors madurs: capaços d’aplicar, de manera autònoma, estratègies en totes les fases del procés de redacció, per tal d’expressar per escrit de manera coherent i adequada allò que necessiten comunicar.
Per respondre satisfactòriament a aquest repte, cal abordar l’ensenyament de l’escriptura de manera integrada en totes les matèries i totes les llengües curriculars. Aquest enfocament integrat requereix una presa de decisions, orientades a establir quines línies de centre poden millorar l’aprenentatge de l’escriptura. Impulsar aquestes línies i garantir que els acords adoptats s’aplicaran a les aules i al centre requerirà el treball actiu dels equips docents basat en la discussió pedagògica, així com la coordinació i la revisió i millora de les actuacions dutes a terme.
Citation
Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació secundària obligatòria [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Documents
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-05Extension
3 fitxers
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació secundària obligatòria - Ensenyament
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"Els àlbums i els llibres il·lustrats: una descoberta, diverses veus" [material didàctic]
Badia Cantarero, Mònica; Lladó Mulet, Cecília; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2013) -
Màrius Torres [material didàctic] (2010)
Escudé Baró, Salvador; Loncà Loncà, Andreu; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2010-09)