El camí de l'aprenentatge del codi: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
Document Type
Conference / Class
Abstract
En una societat alfabetitzada com la nostra, els infants desenvolupen idees sobre el funcionament del codi escrit molt abans que arribin a l’escola. Esbrinar aquests coneixements previs i conèixer les etapes d’adquisició del codi escrit són requisits indispensables per ajustar la nostra intervenció educativa, tot respectant els diferents moments evolutius en què es troben els alumnes.
Citation
El camí de l'aprenentatge del codi: ed. infantil i cicle inicial [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-02Extension
3 fitxers
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació infantil - Ensenyament
Comunicació escrita - Educació primària - Ensenyament
Keywords
Cicle inicial
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Som escriptors i escriptores!: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)Cal acompanyar el procés d’aprenentatge de l’escriptura donant ajudes i retirant-les, oferint modelatges, i ajudant l’alumne a ser estratègic a l’hora de comunicar per escrit. -
Posem-nos d'acord: les línies de centre!: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)La coordinació i la coherència pedagògiques d’un centre garanteixen la millora dels resultats dels alumnes i l’èxit acadèmic. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? En aquesta conferència ... -
Lletres, mans, llapis, teclats i pantalles: ed. infantil i cicle inicial [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Si pensem en l’escriptura en el sentit de grafiar, de reproduir els traços del codi escrit, ens adonem que requereix un llarg camí d’educació del gest gràfic des dels moviments corporals, l’experimentació ...