. Obre en una nova finestra.Logo gencat
Menú
  • Imatge usuariInicia sesión. Obre en una nova finestra.
  • Imatge menúContacto
  • Menú idioma Idioma: esfletxa cap avallfletxa cap avall
    • Català
    • English
Cercador

RDE - Repositorio del Departamento de Educación y Formación Profesional

  • Principal
  • Información sobre el repositorio
. Obre en una nova finestra.Logotip de la Generalitat

|RDE - Repositorio del Departamento de Educación y Formación Profesional

Imatge capçalera
  • Principal 
  • Llengua 
  • LL sèrie - Ara escric (Programa). Marc teòric 
  • Listando LL sèrie - Ara escric (Programa). Marc teòric fecha de publicación 

Listando LL sèrie - Ara escric (Programa). Marc teòric fecha de publicación 

  • Compartir en Twitter
  • Compartir en Facebook
  • Compartir en Telegram
  • Compartir en WhatsApp
  • Imprimir
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 24

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Thumbnail

      L'ensenyament de la literatura: el canvi radical pendent 

      Sánchez-Enciso, Juan (2015)
    • Thumbnail

      Com ensenyar el procés de composició? 

      Cassany, Daniel (2015)
    • Thumbnail

      Què és un bon text?: la mirada sobre els textos des de l'ensenyament i l'aprenentatge 

      Ribas, Teresa (2015)
    • Thumbnail

      Desig d'aprendre a escriure 

      Fons, Montserrat (2015)
    • Thumbnail

      Escriptura i reflexió metalingüística, un camí de doble sentit 

      Durán, Carmen (2015)
    • Thumbnail

      Escriure a les àrees 

      Palou, Juli (2015)
    • Thumbnail

      Competència lingüística: l'expressió escrita: educació secundària obligatòria [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)
      Vivim en una societat lletrada, en què la llengua escrita té un paper fonamental, ja sigui en suport paper o en suport digital. En aquest context, saber escriure és un dret del qual tots els ciutadans ...
    • Thumbnail

      Escriure, per a què?: educació primària: CM, CS [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)
      En la nostra societat, la llengua escrita hi té un paper primordial; cal, doncs, aprofitar-ho per fer-ne descobrir l’ús funcional. Vincular el treball dels diversos gèneres a propòsits i situacions ...
    • Thumbnail

      El camí de l'aprenentatge del codi: ed. infantil i cicle inicial [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)
      En una societat alfabetitzada com la nostra, els infants desenvolupen idees sobre el funcionament del codi escrit molt abans que arribin a l’escola. Esbrinar aquests coneixements previs i conèixer les ...
    • Thumbnail

      Escriure, per a què?: ed. infantil i cicle inicial [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)
      L’escola ha d’oferir un context on la llengua escrita amb totes les seves funcions formi part de la vida quotidiana. Des d’un inici, l’alumne aprendrà a escriure perquè en tindrà la necessitat, i per ...
    • Thumbnail

      Escriptura creativa: la literatura com a model: educació secundària obligatòria [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-03)
      Quan són alliberades de les regles de combinatòria imposades per la finalitat comunicativa immediata, les paraules poden esdevenir peces d’un joc, intentar equilibris gràcils a la corda de la poesia, o ...
    • Thumbnail

      Escriure a raig és escriure?: educació primària: CM, CS [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-03)
      La didàctica de l’escrit s’ha de focalitzar, sobretot, en el procés d’escriptura (fases) que facilita l’elaboració de textos adequats a cada situació. Per treballar aquest procés el docent haurà de ...
    • Thumbnail

      El procés de composició escrita: educació secundària obligatòria [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-03)
      La didàctica de l’escriptura s’ha de centrar de manera especial en el procés d’escriptura i en les fases que comporta. L’aprenentatge d’aquest procés facilita l’elaboració del text i en millora la ...
    • Thumbnail

      Ensenyar a escriure en totes les matèries: educació secundària obligatòria [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-03)
      A les aules s’escriu molt i en moltes situacions. Escriure ajuda a estructurar el pensament i a apropiar-se dels continguts que s’estan aprenent. La imbricació entre lectura, escriptura i interacció ...
    • Thumbnail

      Escriptura i reflexió sobre la llengua: educació secundària obligatòria [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
      Al s. XXI els nostres alumnes escriuen més que mai, però el coneixement que tenen del codi lingüístic els permet fer un ús ric i creatiu de la llengua? Millorar la competència escrita dels alumnes, passa ...
    • Thumbnail

      Lletres, mans, llapis, teclats i pantalles: ed. infantil i cicle inicial [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
      Si pensem en l’escriptura en el sentit de grafiar, de reproduir els traços del codi escrit, ens adonem que requereix un llarg camí d’educació del gest gràfic des dels moviments corporals, l’experimentació ...
    • Thumbnail

      Què és un bon text a 4t, i a 6è?: educació primària: CM, CS [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
      En el concepte “bon text” l’ortografia hi té un pes massa determinant. Les altres propietats textuals no s’hi inclouen amb el mateix valor. Plantejar l’escriptura com un procés permetrà centrar l’atenció ...
    • Thumbnail

      Lletres i sons, un binomi per encaixar: ed. infantil i cicle inicial [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)
      La relació entre la llengua oral i la llengua escrita és fonamental en l'aprenentatge del codi escrit, especialment en una llengua amb una escriptura de base alfabètica com la nostra. Per assegurar ...
    • Thumbnail

      Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació secundària obligatòria [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-05)
      Al final de l’escolarització obligatòria, tots els alumnes haurien de poder ser escriptors madurs: capaços d’aplicar, de manera autònoma, estratègies en totes les fases del procés de redacció, per tal ...
    • Thumbnail

      Escriptura i reflexió sobre la llengua: un camí de doble sentit!: educació primària: CM, CS [presentació] 

      Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)
      Tot i que la gramàtica es treballa a l’escola, es dóna la paradoxa que els alumnes no “la utilitzen” a l’hora de redactar: no veuen la relació entre gramàtica i escriptura. Un enfocament gramaticalista ...

      Visualiza

      Todo el repositorioPor ámbitos y coleccionesPor autor/aPor títuloPor tipo de documentoPor materiaPor fecha de publicaciónEsta colecciónPor autor/aPor títuloPor tipo de documentoPor materiaPor fecha de publicación

      Mi cuenta

      AccederRegistro

      Sigue las redes sociales del Departamento de Educación y Formación Profesional:

      • Icona de Twitter
      • Icona de Facebook
      • Icona d'Instagram
      • Icona de LinkedIn
      • Icona de Youtube
      • Icona de compartir
      Logo generalitat
      • Aviso legal
      • Accesibilidad
      • Política de cookies
      • Mapa web