El procés de composició escrita: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
Document Type
Conference / Class
Abstract
La didàctica de l’escriptura s’ha de centrar de manera especial en el procés d’escriptura i en les fases que comporta. L’aprenentatge d’aquest procés facilita l’elaboració del text i en millora la qualitat. Per treballar aquest procés, el docent haurà de planificar activitats diverses, que situïn l’atenció dels alumnes en cadascuna de les diferents etapes de l'escriptura: contextualització, planificació, textualització, revisió, edició i difusió. L’apropiació del procés permetrà als alumnes percebre millor el seu progrés d'aprenentatge i, millorar, així, la competència escrita.
Citation
El procés de composició escrita: educació secundària obligatòria [presentació] (2016). Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-03Extension
3 fitxers
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació secundària obligatòria - Ensenyament
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Com ensenyar el procés de composició? (2015)
Cassany, Daniel (2015) -
Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-05)Al final de l’escolarització obligatòria, tots els alumnes haurien de poder ser escriptors madurs: capaços d’aplicar, de manera autònoma, estratègies en totes les fases del procés de redacció, per tal ... -
Escriptura creativa: la literatura com a model: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-03)Quan són alliberades de les regles de combinatòria imposades per la finalitat comunicativa immediata, les paraules poden esdevenir peces d’un joc, intentar equilibris gràcils a la corda de la poesia, o ...