Què és un bon text a 4t, i a 6è?: educació primària: CM, CS [presentació]
Document Type
Conference / Class
Abstract
En el concepte “bon text” l’ortografia hi té un pes massa determinant. Les altres propietats textuals no s’hi inclouen amb el mateix valor. Plantejar l’escriptura com un procés permetrà centrar l’atenció en les diverses propietats textuals i facilitarà la creació de textos adequats, coherents i cohesionats. Caldrà desenvolupar activitats i estratègies diverses per facilitar la participació activa dels alumnes en la revisió i la millora dels seus textos des del punt de vista de les diverses propietats.
Citation
Què és un bon text a 4t, i a 6è?: educació primària: CM, CS [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-04Extension
3 fitxers
Subject (LEMAC)
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Què és un bon text?: la mirada sobre els textos des de l'ensenyament i l'aprenentatge
Ribas, Teresa (2015) -
Que divertit!: escriure un text per al blog de l'aula d'acollida: experiència d'escriptura [activitat]
de Juana, Olga (2017-05)Alumnes de l’aula d’acollida escriuen anècdotes per al blog de l’aula. La mestra proporciona ajudes (modelatge) per a les diverses fases del procés de composició. La proposta inclou una entrevista ... -
Escriure, per a què?: educació primària: CM, CS [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)En la nostra societat, la llengua escrita hi té un paper primordial; cal, doncs, aprofitar-ho per fer-ne descobrir l’ús funcional. Vincular el treball dels diversos gèneres a propòsits i situacions ...