Què és un bon text a 4t, i a 6è?: educació primària: CM, CS [presentació]


Document Type
Conference / Class
Resum
En el concepte “bon text” l’ortografia hi té un pes massa determinant. Les altres propietats textuals no s’hi inclouen amb el mateix valor. Plantejar l’escriptura com un procés permetrà centrar l’atenció en les diverses propietats textuals i facilitarà la creació de textos adequats, coherents i cohesionats. Caldrà desenvolupar activitats i estratègies diverses per facilitar la participació activa dels alumnes en la revisió i la millora dels seus textos des del punt de vista de les diverses propietats.Recommended citation
Què és un bon text a 4t, i a 6è?: educació primària: CM, CS [presentació]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-04Extension
3 fitxers
Subject (LEMAC)
Keywords
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Què és un bon text?: la mirada sobre els textos des de l'ensenyament i l'aprenentatge
Ribas, Teresa (2015) -
Escriure, per a què?: educació primària: CM, CS [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-02)En la nostra societat, la llengua escrita hi té un paper primordial; cal, doncs, aprofitar-ho per fer-ne descobrir l’ús funcional. Vincular el treball dels diversos gèneres a propòsits i situacions ... -
Posem-nos d'acord: les línies de centre!: ed. infantil i cicle inicial [presentació]
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-09)La coordinació i la coherència pedagògiques d’un centre garanteixen la millora dels resultats dels alumnes i l’èxit acadèmic. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? En aquesta conferència ...







