Now showing items 193-212 of 262
-
Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
(2016-09)Quan les escoles aconsegueixen establir “línies de centre” fonamentades i rigoroses els resultats del alumnes milloren. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? Hi ha consideracions generals ... -
Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
(2016-05)Al final de l’escolarització obligatòria, tots els alumnes haurien de poder ser escriptors madurs: capaços d’aplicar, de manera autònoma, estratègies en totes les fases del procés de redacció, per tal ... -
El procés de composició escrita: educació secundària obligatòria [presentació] (2016)
(2016-03)La didàctica de l’escriptura s’ha de centrar de manera especial en el procés d’escriptura i en les fases que comporta. L’aprenentatge d’aquest procés facilita l’elaboració del text i en millora la ... -
Que divertit!: escriure un text per al blog de l'aula d'acollida: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
(2017-05)Alumnes de l’aula d’acollida escriuen anècdotes per al blog de l’aula. La mestra proporciona ajudes (modelatge) per a les diverses fases del procés de composició. La proposta inclou una entrevista ... -
Què és un bon text a 4t, i a 6è?: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
(2016-04)En el concepte “bon text” l’ortografia hi té un pes massa determinant. Les altres propietats textuals no s’hi inclouen amb el mateix valor. Plantejar l’escriptura com un procés permetrà centrar l’atenció ... -
Racó de l'escriptor: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
(2017-04)En aquesta experiència de l’Escola Ruiz Amado de Castelló d’Empúries s’explica la posada en funcionament del racó d’escriptura. L’objectiu d’aquest espai és posar els alumnes de segon en situació ... -
El racó dels nostres missatges: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
(2017-04)Entre els alumnes de primer de l’Escola Mestres Muntanya de Granollers i la seva mestra munten un racó per escriure i enviar-se missatges. S’estableixen les pautes de funcionament i es proposa una ...