El racó dels nostres missatges: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Document Type
Others
Abstract
Entre els alumnes de primer de l’Escola Mestres Muntanya de Granollers i la seva mestra munten un racó per escriure i enviar-se missatges. S’estableixen les pautes de funcionament i es proposa una activitat d’inici.
Citation
El racó dels nostres missatges: experiència d'escriptura [activitat] . Elaboració: Ivette Pregonas, M. Teresa López. Granollers: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Mestres Montaña, 2017.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2017-04Extension
10 p.
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària
Keywords
Cicle inicial
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Fem l'entrada del nostre projecte al blog: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Nebot, Meritxell; Escola Cal Maiol (Barcelona, Catalunya) (2017-03)Els alumnes de 6è han desenvolupat un projecte sobre el consum de fruita i verdura, i la petjada ecològica a l’àrea de coneixement del medi natural i social. L’objectiu de l’activitat d’escriptura ... -
Racó de l'escriptor: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Casas Xuclà, I.; Escola Ruiz Amado (Castelló d'Empúries, Catalunya) (2017-04)En aquesta experiència de l’Escola Ruiz Amado de Castelló d’Empúries s’explica la posada en funcionament del racó d’escriptura. L’objectiu d’aquest espai és posar els alumnes de segon en situació ... -
Fem la circular del teatre de 6è: revisió col·lectiva guiada: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Meléndez, Anna; Oriol, Neus; Escola Gitanjali (Badalona, Catalunya) (2017-03)Els alumnes de 6è han d’escriure una circular per convidar les famílies a l’obra de teatre que representaran. La mestra aprofita aquesta situació perquè els alumnes aprofundeixin en el gènere de la ...