Racó de l'escriptor: experiència d'escriptura [activitat]
Tipo de documento
Otros
Resum
En aquesta experiència de l’Escola Ruiz Amado de Castelló d’Empúries s’explica la posada en funcionament del racó d’escriptura. L’objectiu d’aquest espai és posar els alumnes de segon en situació d’escriure individualment un text i practicar les habilitats apreses amb l’ajuda de diversos materials.Citación recomendada
Racó de l'escriptor: experiència d'escriptura [activitat]. Elaboració: I. Casas Xuclà. Castelló d'Empúries: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Ruiz Amado, 2017.
Autor/a
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2017-04Extensión
6 p.
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
El racó dels nostres missatges: experiència d'escriptura [activitat]
Departament d'Ensenyament; Pregonas, Ivette; López, M. Teresa; Escola Mestres Montaña (Granollers, Catalunya) (2017-04)Entre els alumnes de primer de l’Escola Mestres Muntanya de Granollers i la seva mestra munten un racó per escriure i enviar-se missatges. S’estableixen les pautes de funcionament i es proposa una ... -
Entrevista d'escriptura: Sant Jordi al Benviure: experiència d'escriptura [activitat]
Joli, Emma; Gazulla, Asun (2017-05)Els alumnes expliquen per escrit com van viure la festa de Sant Jordi a l’escola per publicar-ho a la revista del centre. Mentre ho fan, la mestra efectua entrevistes personals d’escriptura. Se’n presenten ... -
Conversa d'escriptura: experiència d'escriptura [activitat]
Vidal, Montse; Fornells, Imma (2017-04-20)La mestra conversa amb una alumna sobre el seu text, mentre la resta de companys del grup de 5è escriuen. En les seves intervencions, la mestra s’interessa, només, pel contingut del text i, així, l’ajuda ...





