Pràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre
Document Type
Article
Document version
Published version
Citation
Pràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre. Elaboració: Maria Gonzalez Davies. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2021-11Extension
9 p.
Collection
Marc teòric de Tenim la paraula
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Avaluem per aprendre a fer exposicions orals
Sanmartí, Neus (2020-02) -
Situar-nos en converses per aprendre de maneres diferents
Domènech-Casal, Jordi (2020-02) -
Aprendre a parlar ciència
Sanmartí, Neus (2020-02)