Pràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre (2021)
Document Type
Article
Document version
Published version
Citation
Pràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre. Elaboració: Maria Gonzalez Davies. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2021-11Extension
9 p.
Collection
Marc teòric de Tenim la paraula
Subject (LEMAC)
Comunicació oral - Ensenyament
Keywords
Parlar i escoltar en una llengua que s'està aprenent (Programa)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Avaluem per aprendre a fer exposicions orals (2020)
Sanmartí, Neus (2020-02) -
Situar-nos en converses per aprendre de maneres diferents (2020)
Domènech-Casal, Jordi (2020-02) -
La conversa per aprendre durant els reptes d'aula: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Milán, Tania; Parise, Aida; Casanellas, Yaiza (2021-06)