Que divertit!: escriure un text per al blog de l'aula d'acollida: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Document Type
Others
Abstract
Alumnes de l’aula d’acollida escriuen anècdotes per al blog de l’aula. La mestra proporciona ajudes (modelatge) per a les diverses fases del procés de composició. La proposta inclou una entrevista personal d’escriptura de planificació i de revisió amb una alumna.
Citation
Que divertit!: escriure un text per al blog de l'aula d'acollida: experiència d'escriptura [activitat]. Elaboració: Olga de Juana. Santa Coloma de Gramenet: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Fray Luis de León, 2017.
Author
Collaborators
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2017-05Extension
7 p.
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària
Material didàctic - Educació primària
Keywords
Cicle mitjà
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Text autònom: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Cazorla, Maribel; Torres, Àngels (2017-05)Els nens i les nenes de primer de l’Escola Rosella de Viladecavalls preparen un concurs. Porten a l’escola el seu peluix preferit i escriuen descripcions per proposar als companys de l’altra classe que ... -
L'entrevista a 4t i a 5è: què et suggereix aquest quadre?: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Toral, Ana; Escola Rubén Darío (Barcelona, Catalunya) (2017-05)Els alumnes elaboren escrits sobre què els suggereix l’observació d’imatges d’obres d’art. L’observació la fan acompanyats de la mestra que a través d’una conversa-entrevista els ajuda a donar forma a ... -
Revisió col·lectiva d'un text expositiu: experiència d'escriptura [activitat] (2018)
Muntal Vila, Núria (2018-04)Els alumnes de 4t han treballat els sentits a l’àrea de coneixement del medi natural. Com a activitat de síntesi i resum, la mestra planteja la redacció individual d’un text, de tipus informatiu-expositiu. ...