Now showing items 21-40 of 63
-
Estudi sobre la participació en les classes d'educació física a les Terres de l'Ebre (2008)
(2008)Treball d'investigació sobre les causes de la no participació en les sessions pràctiques d'educació física a les Terres de l'Ebre. S'adjunten els resultats estadístics per grups de causes, les anàlísis ... -
Practical work in chemistry for secondary school students (2008)
(2008)El treball consisteix en el material necessari per impartir pràctiques de química a 2n cicle d' ESO i Batxillerat en anglès. Les tres primeres unitats, iniciació al treball de laboratori, la matèria i ... -
Creació i utilització de blocs a l’aula de tutoria (2008)
(2008)Es tracta d’una pàgina web vertebrada en dues grans seccions, la del professorat que conté tutorials sobre Xtec-Blocs i els mostra com utilitzar aquesta eina per treure un major rendiment professional, ... -
Formació d'adults: elaboració de materials d'autoformació en xarxa per l'àmbit de les matemàtiques, la ciència i la tecnologia (2008)
(2008)Es tracta d'un portal web que ofereix un conjunt d'activitats mitjançant les quals es cobreixen una part dels continguts dels mòduls comuns del graduat d'educació secundària, aquestes, van acompanyades ... -
Express yourself through physical education: body expression and drama project for the first cycle of primary education (2008)
(2008)El projecte gira a l'entorn de l'expressió corporal. Cada unitat del projecte treballa una cosa diferent i es fa en llengua anglesa. En la primera es treballen obres de teatre populars on cada obra fa ... -
Les naturals al cicle inicial (2008)
(2008)El projecte es basa en una sèrie de continguts en llengua anglesa que permeten la realització d’un gran nombre d’activitats pràctiques que afavoreixi la comprensió i per tant l’aprenentatge. El material ... -
La pràctica lectora de literatura a l'escola: contra la literatura infantil i juvenil (2009)
(2009)El treball consta de tres parts: la primera vol facilitar els fonaments teòrics i les eines tant per l'estudi i treball de camp de la pràctica lectora com de la proposta didàctica; la segona consisteix ... -
L'escola inclusiva i les noves tecnologies (2009)
(2009)En aquest projecte s'ha volgut esbrinar l’ús que fa de la nova cultura digital l’alumnat divers de les nostres escoles en el seu temps lliure, saber com reben i assimilen la informació, conèixer els ... -
L'educació democràtica, el civisme, la construcció de la convivència i l'autogestió del treball a l'etapa de primària: l'assemblea d'aula (2009)
(2009)El treball analitza com es porta a terme l’educació democràtica, el civisme, la construcció de la convivència i l’autogestió del treball en els centres escolars. L’assemblea ha estat el centre de l'estudi ... -
L'acollida al centre docent del personal no docent i agents externs (2009)
(2009)Aquest projecte pretén aprofundir en l’acollida de nous i noves professionals als centres educatius aportant instruments útils per als equips directius que, tot i veure la necessitat de fer-ho, sovint ... -
El guió a l'educació primària. El llenguatge audiovisual : integració i ús dels mitjans de comunicació (2009)
(2009)L'objectiu de l'estudi és verificar si el treball sobre el gènere del guió millora les competències de l'alumnat en llengua oral i escrita. Les activitats realitzades per un grup pilot d'alumnes són ... -
Nous diàlegs de complicitats ciutadanes: estratègies d'acció artística comunitària entre l'escola i el seu entorn (2009)
(2009)Molts estudis i treballs recents que tracten d’entendre les noves dinàmiques socials respecte l’escola indiquen la importància dels teixits socials, les xarxes d’interacció col·lectiva, de totes aquelles ... -
Orient-occident, mirades creuades: el cinema com a eina pel desenvolupament de les competències i habilitats socials, potenciador del diàleg intercultural (2009)
(2009)El treball consta de dues parts, una justificació teòrica dels diferents conceptes que componen el marc teòric sobre el diàleg intercultural i la filmografia seleccionada i ordenada en funció de la ... -
Herois de novel·la representants del nostre temps. La narrativa del segle XIX : història, cultura i problemàtica social (2009)
(2009)Es fa una proposta d’estudi temàtic, plurilingüe, transversal i interdisciplinar sobre la novel·la occidental del segle XIX. Els materials que s’ofereixen, als quals s’accedeix des del web, responen a ... -
Pel·lícules germanòfones com a eina per a l'ensenyament (2009)
(2009)Objectiu general: Convertir les pel·lícules que habitualment els aprenents només associen amb diversió i distracció, en un guany lingüístic, cultural i social. És a dir, transformar el relat fílmic en ... -
Treball col·laboratiu pluricultural en entorn virtual aplicat a l'àrea de música de l'ESO (2009)
(2009)El propòsit del projecte és estudiar la repercussió de les activitats d’ensenyament en entorn virtual com a suport per a la construcció col·laborativa de l’aprenentatge a l’àrea de música, en un marc ... -
Aprofundiment metodològic i didàctic per a la millora de les competències del currículum de "Ciències per al món contemporani" del nou batxillerat (2009)
(2009)Es reflexiona i es recull material entorn dels dos eixos temàtics que probablement han tingut més pes en la història recent de la ciència i de la tecnologia occidentals i que han marcat amb força el seu ... -
La transformació dels hàbits de lectura i les noves tecnologies (2009)
(2009)S'analitza el passat, el present i el futur de la lectura i el tractament que se n'ha fet i se'n fa. Inclou tot un seguit de recomanacions per a impulsar un nou enfocament de l'aprenentatge d'aquest ... -
La resolució de problemes, una eina potent per treballar les competències a l'aula de primària: ús de les TAC en la resolució de problemes (2009)
(2009)S'ha volgut reflexionar sobre la pràctica educativa i a l’hora estudiar la potencialitat de la resolució de problemes per treballar les competències bàsiques des de l’àrea de les matemàtiques. Partint ... -
Cicle formatiu d'arts aplicades al mur: línies d'actuació diferenciades dins un nou plantejament. Metodologies i perfils professionals (2009)
(2009)Des del cicle superior d’arts aplicades al mur com a punt de partida, on conflueixen tècniques artístiques de conservació amb tècniques i conceptes d’art contemporani i on, a més, no hi ha marcat un ...