L'educació democràtica, el civisme, la construcció de la convivència i l'autogestió del treball a l'etapa de primària: l'assemblea d'aula (2009)
Document Type
Monograph
Abstract
El treball analitza com es porta a terme l’educació democràtica, el civisme, la construcció de la convivència i l’autogestió del treball en els centres escolars. L’assemblea ha estat el centre de l'estudi perquè és un element de participació essencial que fomenta, entre d’altres aspectes, la participació, el diàleg, l’esperit crític, la idea de pertinença a una col·lectivitat i la vivència engrescadora del dia a dia del treball escolar. L’objectiu de la recerca ha estat conèixer el grau de participació dels nens i nenes d’educació primària, partint de la hipòtesi que l’assemblea d’aula és l’escenari idoni de participació dels infants a l’escola, en tant que promou la cohesió de grup i la presa democràtica de decisions.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citation
L'educació democràtica, el civisme, la construcció de la convivència i l'autogestió del treball a l'etapa de primària: l'assemblea d'aula. M. Àngels Codinas Perich. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
112
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Subject (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Democràcia i educació - Educació primària
Educació en valors - Educació primària
Documents to download
620.6Kb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
La millora del benestar a l'aula des de l'enfocament de l'ecologia emocional (2009)
Clua i Borràs, Immaculada (2009)Tracta del treball d’autoconsciència que s'ha fet amb l’alumnat que ha après a fer una gestió adaptativa de les seves emocions i ha aconseguit ser conscient de l’impacte que aquestes emocions tenen en ... -
L'educació matemàtica a través del treball en contextos no matemàtics (2009)
Casadevall Pou, Martí (2009)El treball fonamenta i justifica una educació matemàtica a l’ESO que inclogui unitats didàctiques basades en contextos no matemàtics escollits per la seva rellevància cultural, la seva contribució a ...