Express yourself through physical education: body expression and drama project for the first cycle of primary education
![< Previous](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/previous_rest.png)
![Next >](/themes/GENCAT/assets/openseadragon/next_rest.png)
Document Type
Monograph
Abstract
El projecte gira a l'entorn de l'expressió corporal. Cada unitat del projecte treballa una cosa diferent i es fa en llengua anglesa. En la primera es treballen obres de teatre populars on cada obra fa incís en algun tòpic relacionat amb el cos, els sentits, els estats d’ànim, les postures, el cos en l’espai i les habilitats físiques bàsiques. En la segona s’exploten les possibilitats de cinc materials diferents, pilotes, cons, anelles, raquetes i cordes buscant-ne altres usos que els propis. En la tercera es proposen tres danses relacionades cadascuna d'elles en les joguines, la platja i el parc, i en la quarta es dóna la possibilitat a l'alumnat de pensar i actuar creativament tot imitant la funció d'objectes animats i inanimats, imitant els animals, canvis de la natura, etc
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat C. Resolució EDU/1668/2007, de 31 de maig (DOGC núm. 4900, 08/06/2007), curs 2007-08
Citation
Express yourself through physical education: body expression and drama project for the first cycle of primary education. Sònia Martín i Torruella. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Author
Language
English
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2008Extension
5 fitxers
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2007-2008
Subject (LEMAC)
Documents to download
84.02Kb
477.0Kb
150.5Kb
42.52Kb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Life through history: knowing, interpreting and analysing how people lived in the past, how we live today, predicting the human life in the future
Antonio García, Roser de (2009)El material didàctic que s'ha dissenyat desenvolupa un recorregut per diferents períodes de la història de la humanitat: prehistòria, edat mitjana, revolució industrial fins arribar als nostres dies. ...Accés als continguts: http://www.xtec.cat/sgfp/llicencies/200809/memories/2019/ -
The way people move: promoting empathy through the medium of English and technology
Balart Clapés, Jaume (2008)S'analitzen els diferents sistemes de transport que utilitzen per anar i venir les persones dels països en desenvolupament, centrant-se sobretot en les bicicletes. El contingut forma part d'una assignatura ... -
Teaching chemistry and physics to students in the 3rd curs [sic] of ESO, by using the bilingual educational program CLIL (Content and Language Integrated Learning)
Batalla García, Consuelo (2009)S’han elaborat en total 11 unitats didàctiques de Física i Química, per a 3r d’ESO utilitzant com a llengua vehicular l’anglès S'agrupen en tres blocs: Matter, Chemical Reactions i Physics and Energy. ...