Nous diàlegs de complicitats ciutadanes: estratègies d'acció artística comunitària entre l'escola i el seu entorn (2009)
Document Type
Monograph
Abstract
Molts estudis i treballs recents que tracten d’entendre les noves dinàmiques socials respecte l’escola indiquen la importància dels teixits socials, les xarxes d’interacció col·lectiva, de totes aquelles tradicions i experiències que fan créixer el sentit de responsabilitat col·lectiva sobre els espais i els problemes col·lectius. Aquesta recerca s’ha mogut principalment des del desig de descriure diferents realitats que es mouen dins de l'esfera pel canvi o la transformació social a través de l’art i la cultura. En el treball es descriuen diferents experiències o projectes a fi de donar-los a conèixer però també d’aprofundir en allò que els singularitza, les formes d’interacció entre persones i/o llocs i el fer de l’art i la cultura els mitjans d’aquesta interacció.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citation
Nous diàlegs de complicitats ciutadanes: estratègies d'acció artística comunitària entre l'escola i el seu entorn. M. Bonàs. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
50
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Subject (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Intervencions (Art) - Ensenyament - Estudi de casos
Documents to download
256.9Kb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
La pràctica lectora de literatura a l'escola: contra la literatura infantil i juvenil (2009)
Clos Busquets, Toni (2009)El treball consta de tres parts: la primera vol facilitar els fonaments teòrics i les eines tant per l'estudi i treball de camp de la pràctica lectora com de la proposta didàctica; la segona consisteix ... -
L'escola inclusiva i les noves tecnologies (2009)
Berenguer Viñas, Susagna (2009)En aquest projecte s'ha volgut esbrinar l’ús que fa de la nova cultura digital l’alumnat divers de les nostres escoles en el seu temps lliure, saber com reben i assimilen la informació, conèixer els ... -
La importància del treball corporal a l'escola d'educació especial amb nens i nenes amb TDG (2009)
Angelats Planas, Mariona (2009)A les escoles d'educació especial, cada vegada es troben més nens i nenes amb trastorn generalitzat del desenvolupament (TGD) amb afectació greu. Una escola inclusiva i acollidora ha d'intentar que ...