La transformació dels hàbits de lectura i les noves tecnologies (2009)
Document Type
Monograph
Abstract
S'analitza el passat, el present i el futur de la lectura i el tractament que se n'ha fet i se'n fa. Inclou tot un seguit de recomanacions per a impulsar un nou enfocament de l'aprenentatge d'aquest hàbit i proposa un llistat d'adreces electròniques on informar-se i extreure'n recursos.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citation
La transformació dels hàbits de lectura i les noves tecnologies. Emili Bayo Juan. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
138
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Subject (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Adolescents - Llibres i lectura
Infants - Llibres i lectura
Llibres i lectura - Aspectes socials
Documents to download
451.1Kb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
L'escola inclusiva i les noves tecnologies (2009)
Berenguer Viñas, Susagna (2009)En aquest projecte s'ha volgut esbrinar l’ús que fa de la nova cultura digital l’alumnat divers de les nostres escoles en el seu temps lliure, saber com reben i assimilen la informació, conèixer els ... -
Healthy habits: una proposta per a treballar hàbits d'higiene, alimentació, afectivitat i drogues a l'ESO en anglès i/o català (2008)
Argilés Ciscart, Montserrat (2008)El treball consisteix en l'elaboració d’una doble pàgina web on es presenten jocs de preguntes i respostes en targes, un dominó i activitats prèvies o complementàries per a treballar els hàbits saludables ...Informació complementària: http://www.xtec.cat/~margile2/ -
Orient-occident, mirades creuades: el cinema com a eina pel desenvolupament de les competències i habilitats socials, potenciador del diàleg intercultural (2009)
Carles Herrero, Inés (2009)El treball consta de dues parts, una justificació teòrica dels diferents conceptes que componen el marc teòric sobre el diàleg intercultural i la filmografia seleccionada i ordenada en funció de la ...