L'escola inclusiva i les noves tecnologies (2009)
Author
Berenguer Viñas, Susagna
Publication date
2009Abstract
En aquest projecte s'ha volgut esbrinar l’ús que fa de la nova cultura digital l’alumnat divers de les nostres escoles en el seu temps lliure, saber com reben i assimilen la informació, conèixer els entorns socials de transmissió dels estereotips violents i/o sexistes, per tal de poder incidir activament des de l’educació formal. S'ha centrat la recerca en l’alumnat que està als inicis de l’adolescència, quan comencen a interessar-se en les actituds que consideren adultes i són més vulnerables a les influències socials on hi juguen un paper molt important els rols de gènere, tant de les conductes violentes i de dominació considerades masculines, com les de submissió atribuïdes al rol femení.
Document Type
Book
Language
Catalan
Keywords
Innovació educativa
Adolescents - Actituds - Catalunya
Tecnologia de la informació - Aspectes socials
Violència escolar - Catalunya
Extension
2 fitxers
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Citation
L'escola inclusiva i les noves tecnologies. Susagna Berenguer Viñas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09