Mostrando ítems 21-40 de 44
-
PISA: ítems alliberats de competència en comprensió lectora (2a edició, 2018)
(2018-04)Aquest volum recull 34 unitats d’avaluació de la competència en comprensió lectora aplicades en les edicions de PISA dels anys 2000 i 2009, i altres que van utilitzar-se en pilotatges previs. Conté una ... -
PISA: ítems alliberats de competència matemàtica (2014)
(2014-05)L'informe presenta 78 unitats d’avaluació de matemàtiques aplicades en les edicions de PISA dels anys 2000, 2003, 2006 i 2012, així com altres unitats utilitzades en els pilotatges previs a aquestes ... -
Anàlisi del rendiment acadèmic a l'ensenyament obligatori de Catalunya (2014)
(2014-01)El volum 25 de la col·lecció “Documents” és la primera part d’una recerca sobre l’evolució del rendiment escolar a l’ensenyament obligatori. Se centra en l’anàlisi de l’educació secundària obligatòria ... -
PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals (2014)
(2014-01)Síntesi dels marcs conceptuals en què es basen dues avaluacions internacionals per a l’educació primària: l'Estudi Internacional sobre el Progrés en Comprensió Lectora (PIRLS) i l'Estudi Internacional ... -
PIRLS i TIMSS 2011: ítems alliberats (2013)
(2013-01)Aquest informe conté conté els ítems alliberats per la IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievment) de les proves PIRLS i TIMSS, aplicades durant el curs 2011 a l'alumnat ... -
Ítems alliberats de competència científica [i] Marc conceptual PISA 2015 (2014)
(2014-03)L'informe conté 34 unitats d’avaluació de la competència científica que PISA ha utilitzat i alliberat en les edicions dels anys 2000, 2003 i 2006, així com altres unitats dels pilotatges previs. Inclou ... -
Diferències en els resultats educatius de nois i noies a Catalunya (2012)
(2012-11)L'informe és el resultat d'una recerca avaluativa en col·laboració amb l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona i el de la Universitat de Barcelona. Aporta una ... -
Els instituts escola: aspectes organitzatius, curriculars i d'orientació (2012)
(2012-07)El volum és l’informe final de la recerca avaluativa, duta a terme en col·laboració amb l’ICE de la UAB, que estudia el funcionament dels instituts escola de Catalunya, divuit centres integrats a ... -
Avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 (2012)
(2012-05)El volum és el resultat de l’avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 a diferents centres educatius de Catalunya, duta a terme el 2011. Es presenta el projecte Filosofia 3/18 que ... -
Marc conceptual de matemàtiques per a l'avaluació PISA 2012 (2011)
(2011-02)La primera part del document és una traducció de "Draft 2012 PISA Mathematics Framework", publicat per l'OCDE (2010). Conté una introducció, amb la definició de competència matemàtica, un capítol dedicat ... -
Marc conceptual de resolució de problemes per a l'avaluació PISA 2012 (2011)
(2011-09)El volum és la traducció de "PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework", de l'OCDE. És el marc conceptual recomanat per a l'avalució de resolució de problemes al pilotatge de PISA 2012. El document ... -
Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009 (2008)
(2008-09)El present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009. -
Document de bases de l'avaluació de la formació professional reglada a Catalunya 2008-2009 (2008)
(2008-01)L'informe presenta la concreció de l'avaluació de la formació professional reglada per dur a terme al llarg del període 2008-2009 a Catalunya, que s'inscriu en el context del Pla d'Avaluació del Departament ... -
Marc conceptual de l'avaluació de l'educació primària 2007 (2007)
(2007-06)L'informe presenta els principis de l'avaluació del sisè curs de l'educació primària, duta a terme pel Departament d'Educació en coordinació amb l'Instituto de Evaluación del MEC. Després d'una introducció ... -
Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2006 (2007)
(2007-03)En el marc de l'OCDE, l'estudi PISA 2006 avalua els coneixements i habilitats de l'alumnat de 15 anys en ciències de la naturalesa (àrea prioritària d'avaluació), comprensió lectora i matemàtiques. El ... -
Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals (2006)
(2006-12)L'informe recull l'avaluació d'una experiència innovadora en pràctica educativa. L'eix del projecte és que l'alumnat no només conegui i aprengui mitjançant les TIC, sinó també a partir de la recerca i ... -
Marc conceptual de l'avaluació de l'educació secundària obligatòria 2006 (2006)
(2006-12)L'informe presenta els principis que guien l'avaluació de l'ESO duta a terme pel Departament d'Educació. S'inclouen els marcs dels diferents estudis realitzats: estudis de resultats (PISA, llengua ... -
Diagnòstic de la formació de persones adultes a Catalunya: centres i aules del Departament d'Educació i Universitats, el Departament de Justícia i municipals (2006)
(2006-05)L'informe analitza en profunditat els nivells de formació de les persones adultes i la política educativa de persones adultes a Catalunya mitjançant un treball de camp desenvolupat en un total de 162 ... -
PIRLS 2006: estudi Internacional sobre el progrés en comprensió lectora: marcs teòrics i especificacions d'avaluació (2006)
(2006-04)L'estudi conté el marc conceptual de l'avaluació internacional sobre la capacitat lectora dels nens i nenes de 4t curs de l'educació primària. L'avaluació, promoguda per la IEA, permet obtenir dades ...