Els instituts escola: aspectes organitzatius, curriculars i d'orientació (2012)
Document Type
Report
Abstract
El volum és l’informe final de la recerca avaluativa, duta a terme en col·laboració amb l’ICE de la UAB, que estudia el funcionament dels instituts escola de Catalunya, divuit centres integrats a Catalunya, creats a partir de la LEC i que recuperen el model instituït per la Generalitat republicana.
Els primers capítols estan dedicats als objectius de la recerca i a l'exposició del marc de referència, analitzant algunes de les estructures educatives integrades i no integrades segons la Classificació Internacional Normalitzada de l'Educació (CINE) i estudiant els reptes de la transició de l'educació primària a la secundària. Seguidament es descriuen els aspectes metodològics de la recerca i s'estudia la mostra dels centres d’estudi, els informants clau i el nivell de participació. El capítol sisè presenta els resultats obtinguts: la descripció de les percepcions de les dimensions avaluades segons el perfil dels enquestats. El capítol setè conté la descripció i anàlisi de cinquanta pràctiques de referència, que poden servir de model a d’altres centres. El capítol vuitè conté les deu conclusions i les cinc propostes a què han arribat els autors de la recerca.
Citation
Els instituts escola: aspectes organitzatius, curriculars i d'orientació. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2012.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2012-07Extension
106
Collection
Documents. CSASE; 21
Subject (LEMAC)
Escoles - Avaluació
Escoles - Administració i organització
Indicadors educatius
Instituts escola - Administració i organització
Instituts escola - Avaluació
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Els resultats en l’expressió oral en una llengua estan relacionats amb els de les altres llengües? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-11) -
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 18
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2014-12)La divuitena edició del Sistema d'Indicadors d’Ensenyament de Catalunya recull les dades de Catalunya corresponents al curs 2012-2013 i les dades internacionals del curs 2011-2012. Aquest volum manté ... -
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 8
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2004-01)L'informe inclou les comparacions amb els països de l'OCDE i de la zona euro, i informació relativa als països candidats a entrar a la UE i als països membres de l'espai econòmic europeu. També s'inclouen ...