PISA: ítems alliberats de competència en comprensió lectora (2a edició, 2018)
Alternative title
PISA 2009 Assessment Framework (2009)
Take the Test: Sample Questions from OECD’s PISA Assessments (2009)
Document Type
Report
Abstract
Aquest volum recull 34 unitats d’avaluació de la competència en comprensió lectora aplicades en les edicions de PISA dels anys 2000 i 2009, i altres que van utilitzar-se en pilotatges previs. Conté una síntesi del marc conceptual de la competència en comprensió lectora; quadres on s’organitzen els ítems segons les unitats d’avaluació a què pertanyen; les unitats d’avaluació i els ítems corresponents; les guies de correcció dels ítems i una graella per als resultats.
Note
Es basa en les unitats publicades a "Take the Test: Sample Questions from OECD’s PISA Assessments" (2009) i "PISA 2009 Assessment Framework" (2009) elaborades per l’OCDE.
Citation
PISA: ítems alliberats de competència en comprensió lectora (2a edició). Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) i Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2018.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2018-04Extension
180
Collection
Documents. CSASE; 28-2
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Lectura - Comprensió - Avaluació
Keywords
Programme for International Student Assessment (PISA)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
PISA: ítems alliberats de competència en comprensió lectora (2014)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2014-07) -
Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018 (2017)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2017-06)Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009. La ... -
Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009 (2008)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2008-09)El present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009.