PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals (2014)
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA)
Publication date
2014-01Abstract
Síntesi dels marcs conceptuals en què es basen dues avaluacions internacionals per a l’educació primària: l'Estudi Internacional sobre el Progrés en Comprensió Lectora (PIRLS) i l'Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències (TIMSS).
El PIRLS i el TIMSS investiguen des de fa anys, en més de 50 països, el rendiment de l'alumnat de quart curs d’educació primària en tres competències fonamentals: la comprensió lectora, les matemàtiques i les ciències. Els dos estudis han estat dissenyats per analitzar i comparar les diferències entre sistemes educatius i contribuir així a la millora dels ensenyaments i els aprenentatges en tots els països. S’apliquen a una mostra representativa d’escoles de cada país participant.
Document Type
Report
Language
Catalan
Keywords
Avaluació educativa
Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS)
Tests i proves en educació - Elaboració
Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS)
Extension
25
Publisher
Departament d'Ensenyament
Collection
Documents. CSASE;24
Citation
PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals. Elaboració: International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA), Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.
Note
Basat en els marcs conceptuals publicats originalment per la International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA)
Publicació original de la International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA)
This item appears in the following Collection(s)
- Sèrie - Documents [44]
Rights
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/