Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2006 (2007)
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE)
Publication date
2007-03Alternative title
The PISA 2006 Assessment Framework: Science, Reading and Mathematics
Abstract
En el marc de l'OCDE, l'estudi PISA 2006 avalua els coneixements i habilitats de l'alumnat de 15 anys en ciències de la naturalesa (àrea prioritària d'avaluació), comprensió lectora i matemàtiques. El document presenta els principis que guien l'avaluació PISA 2006, descrita en funció dels continguts que l'alumnat necessita adquirir, els processos que ha de realitzar i el context en què s'apliquen els coneixements i les habilitats adquirides. També il·lustra els àmbits d'avaluació mitjançant diferents exemples.
Document Type
Report
Document version
Traducció i adaptació de "The PISA 2006 Assessment Framework: Science, Reading and Mathematics", publicat per l'OCDE el 2006
Language
Catalan
Keywords
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Programme for International Student Assessment (PISA)
Extension
220
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Documents. CSASE;9
Citation
Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2006. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE). Traducció i adaptació: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2007.
This item appears in the following Collection(s)
- Documents. CSASE [44]
Rights
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu