Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2006 (2007)
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE)
Publication date
2007-03Alternative title
The PISA 2006 Assessment Framework: Science, Reading and Mathematics
Abstract
En el marc de l'OCDE, l'estudi PISA 2006 avalua els coneixements i habilitats de l'alumnat de 15 anys en ciències de la naturalesa (àrea prioritària d'avaluació), comprensió lectora i matemàtiques. El document presenta els principis que guien l'avaluació PISA 2006, descrita en funció dels continguts que l'alumnat necessita adquirir, els processos que ha de realitzar i el context en què s'apliquen els coneixements i les habilitats adquirides. També il·lustra els àmbits d'avaluació mitjançant diferents exemples.
Document Type
Report
Language
Catalan
Keywords
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Programme for International Student Assessment (PISA)
Extension
220
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Documents. CSASE;9
Citation
Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2006. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE). Traducció i adaptació: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2007.
Note
Traducció i adaptació de "The PISA 2006 Assessment Framework: Science, Reading and Mathematics", publicat per l'OCDE el 2006.
This item appears in the following Collection(s)
- Sèrie - Documents [44]
Rights
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu