Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals (2006)
Document Type
Report
Abstract
L'informe recull l'avaluació d'una experiència innovadora en pràctica educativa. L'eix del projecte és que l'alumnat no només conegui i aprengui mitjançant les TIC, sinó també a partir de la recerca i la construcció del coneixement de manera comunitària. L'interès principal del projecte, un dels aspectes fonamentals del qual és l'intercanvi amb universitats del Canadà, consisteix en la integració d'una pluralitat de participants en una comunitat de coneixement: alumnat i professorat de primària, secundària (amb el suport de pares i mares), i de centres de formació de persones adultes.
Citation
Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2006.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2006-12Extension
125
Collection
Documents. CSASE; 8
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Ensenyament virtual - Avaluació
Indicadors educatius
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
És la repetició de curs una estratègia efectiva per millorar els resultats acadèmics? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-04) -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...