Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals (2006)
Document Type
Report
Abstract
L'informe recull l'avaluació d'una experiència innovadora en pràctica educativa. L'eix del projecte és que l'alumnat no només conegui i aprengui mitjançant les TIC, sinó també a partir de la recerca i la construcció del coneixement de manera comunitària. L'interès principal del projecte, un dels aspectes fonamentals del qual és l'intercanvi amb universitats del Canadà, consisteix en la integració d'una pluralitat de participants en una comunitat de coneixement: alumnat i professorat de primària, secundària (amb el suport de pares i mares), i de centres de formació de persones adultes.
Citation
Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2006.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2006-12Extension
125
Collection
Documents. CSASE; 8
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Ensenyament virtual - Avaluació
Indicadors educatius
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Avaluació del projecte COMconèixer 2014 (2015)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2015-06)Aquest informe complementa el volum número 8 d'aquesta col·lecció titulat "Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals" (2006) amb les dades corresponents a ... -
Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA (02.11.2020)
Departament d'Educació. Secretaria de Polítiques Educatives (2020-11-02)Criteris i recomanacions per reduir l'assistència presencial d'alumnat d'estudis postobligatoris. Aquest document tracta de la implantació de la formació híbrida als ensenyaments de Batxillerat, CFGM i ... -
El paper dels centres d'interès en l'aprenentatge en línia [audiovisual] (2020)
(2020-05-29)Durant el curs 2019-20, l’Institut Escola Pallerola comença a funcionar com a tal, amb la incorporació de l’ESO, aglutinant així les tres etapes educatives en el mateix centre. La Victòria Nadal, cap ...