PIRLS 2006: estudi Internacional sobre el progrés en comprensió lectora: marcs teòrics i especificacions d'avaluació (2006)
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Mullis, Ina V.S.
Publication date
2006-04Alternative title
PIRLS 2006: Assessment Framework and Specifications
Abstract
L'estudi conté el marc conceptual de l'avaluació internacional sobre la capacitat lectora dels nens i nenes de 4t curs de l'educació primària. L'avaluació, promoguda per la IEA, permet obtenir dades comparatives a nivell internacional i proporciona informació detallada sobre el suport familiar a la lectura i sobre el seu ensenyament en els centres docents. Catalunya participa en l'avaluació internacional coordinada per l'INECSE amb vint-i-dos centres, que formen part de la mostra estatal. El volum conté textos d'exemple amb les preguntes corresponents i les guies de puntuació i una comparació entre l'estudi PIRLS i el PISA.
Document Type
Report
Document version
Versió actualitzada
Language
Catalan
Keywords
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Lectura - Comprensió - Avaluació
Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS)
Extension
95
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Documents. CSASE;5
Citation
PIRLS 2006: estudi Internacional sobre el progrés en comprensió lectora: marcs teòrics i especificacions d'avaluació. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2006.
Note
Traducció de la 2a edició de "PIRLS 2006: Assessment Framework and Specifications" d'Ina V.S. Mullis i altres, publicat per l'International Association for the Evaluation of Educational Achievement (2006)
This item appears in the following Collection(s)
- Sèrie - Documents [44]
Rights
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu