Anàlisi del rendiment acadèmic a l'ensenyament obligatori de Catalunya (2014)
Document Type
Report
Abstract
El volum 25 de la col·lecció “Documents” és la primera part d’una recerca sobre l’evolució del rendiment escolar a l’ensenyament obligatori.
Se centra en l’anàlisi de l’educació secundària obligatòria referida a tot aquell alumnat de la promoció que s’ha graduat sense repetir i que forma part de la mostra experimental de l'estudi.
La segona part d’aquest estudi, que es publicarà en un altre número de la col·lecció, permetrà conèixer amb més concreció quina ha estat l’evolució acadèmica de tota la promoció d'alumnat que va començar primer d'ESO durant el curs 2009-2010, és a dir, l'alumnat repetidor que s’ha graduat, l'alumnat no repetidor que s’ha graduat en un altre centre i més dades complementàries que donin tota la informació sobre l’alumnat de la mostra.
Aquest primer document es considera està basat en una nova metodologia de seguiment que defineix un monitoratge seqüencial i nominal de l’alumnat de l’ensenyament obligatori, ampliable al no obligatori.
Citation
Anàlisi del rendiment acadèmic a l'ensenyament obligatori de Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2014-01Extension
88 p.
Collection
Documents. CSASE; 25
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Rendiment escolar
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Diferències en els resultats educatius de nois i noies a Catalunya (2012)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Garcia Gràcia, Maribel; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació; Universitat de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació (2012-11)L'informe és el resultat d'una recerca avaluativa en col·laboració amb l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona i el de la Universitat de Barcelona. Aporta una ... -
Avaluació del projecte COMconèixer 2014 (2015)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2015-06)Aquest informe complementa el volum número 8 d'aquesta col·lecció titulat "Avaluació del projecte COMconèixer: l'aprenentatge a través de comunitats virtuals" (2006) amb les dades corresponents a ... -
Ha canviat la importància del capital cultural de l’alumnat nouvingut després del confinament? (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-07)