Anàlisi del rendiment acadèmic a l'ensenyament obligatori de Catalunya
Publication date: 2014-01
Resum
El volum 25 de la col·lecció “Documents” és la primera part d’una recerca sobre l’evolució del rendiment escolar a l’ensenyament obligatori. Se centra en l’anàlisi de l’educació secundària obligatòria referida a tot aquell alumnat de la promoció que s’ha graduat sense repetir i que forma part de la mostra experimental de l'estudi. La segona part d’aquest estudi, que es publicarà en un altre número de la col·lecció, permetrà conèixer amb més concreció quina ha estat l’evolució acadèmica de tota la promoció d'alumnat que va començar primer d'ESO durant el curs 2009-2010, és a dir, l'alumnat repetidor que s’ha graduat, l'alumnat no repetidor que s’ha graduat en un altre centre i més dades complementàries que donin tota la informació sobre l’alumnat de la mostra. Aquest primer document es considera està basat en una nova metodologia de seguiment que defineix un monitoratge seqüencial i nominal de l’alumnat de l’ensenyament obligatori, ampliable al no obligatori.Language
Catalan
Extension
88 p.
Document Type
Report
Publisher
Departament d'Ensenyament
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Documents to download
Collection
Documents. CSASE; 25
Subject (LEMAC)
Altmetrics
Statistics
Recommended citation
Anàlisi del rendiment acadèmic a l'ensenyament obligatori de Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.
Anàlisi del rendiment acadèmic a l'ensenyament obligatori de Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Diferències en els resultats educatius de nois i noies a Catalunya
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Garcia Gràcia, Maribel; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació; Universitat de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació (2012-11)L'informe és el resultat d'una recerca avaluativa en col·laboració amb l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona i el de la Universitat de Barcelona. Aporta una ... -
Ha canviat la importància del capital cultural de l’alumnat nouvingut després del confinament?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-07) -
Les expectatives de l'alumnat i de la família influeixen en els resultats acadèmics?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-10)




