• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Documents. CSASE
  • View Item
  •   Home
  • Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Documents. CSASE
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009 (2008)

View/Open
Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009 (2008) (1.313Mb)
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE)
Publication date
2008-09
Alternative title
Reading Literacy: a Framework for PISA 2009
URI http://hdl.handle.net/20.500.12694/559
Abstract
El present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009.
Document Type
Report
Document version
Traducció de "Reading Literacy: a Framework for PISA 2009" publicat per l’OCDE (2007)
Language
Catalan
Keywords
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Lectura - Comprensió - Avaluació
Programme for International Student Assessment (PISA)
Extension
92
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Documents. CSASE;12
Citation
Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic. Traducció i adaptació: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Documents. CSASE [44]

Rights

Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu

 


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC