Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009
Alternative title
Reading Literacy: a Framework for PISA 2009
Document Type
Report
Resum
El present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009.Note
Traducció de "Reading Literacy: a Framework for PISA 2009" publicat per l’OCDE (2007).
Recommended citation
Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic. Traducció i adaptació: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2008.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2008-09Extension
92 p.
Collection
Documents. CSASE; 12
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2017-06)Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009. La ... -
PIRLS 2006: estudi Internacional sobre el progrés en comprensió lectora: marcs teòrics i especificacions d'avaluació
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Mullis, Ina V.S. (2006-04)L'estudi conté el marc conceptual de l'avaluació internacional sobre la capacitat lectora dels nens i nenes de 4t curs de l'educació primària. L'avaluació, promoguda per la IEA, permet obtenir dades ... -
Marc conceptual per a l'avaluació PISA 2003
Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2004-12)En el marc de l'OCDE l'estudi PISA (Programa per a l'Avaluació Internacional de l'Alumnat) 2003 avalua els coneixements i habilitats de l'alumnat de 15 anys en matemàtiques, comprensió lectora, ciències ...





