Now showing items 1-20 of 84
-
Avaluació de la comprensió lectora PIRLS 2016 [presentació]
(2016-02-11)Aquesta presentació proporciona les dades bàsiques de l'avaluació internacional PIRLS 2016 i s'adreça al professorat de llengua dels centres de la mostra de Catalunya de l'estudi PIRLS 2016 per a ... -
Avaluació Internacional del Progrés en Comprensió Lectora [presentació]
(2016-02-11)Aquesta presentació proporciona les dades bàsiques de l'avaluació internacional PIRLS 2016 i s'adreça als equips de direcció dels centres de la mostra de Catalunya de l'estudi PIRLS 2016 per a l'organització ... -
Building collaborative professionalism [audiovisual]
(2021-11)In this second seminar of a series of two, Professor Hargreaves, one of the most worldwide renowned experts in education, talks about how we can build collaborative professionalism, with the collaboration ... -
El camí de l'aprenentatge del codi: ed. infantil i cicle inicial [presentació]
(2016-02)En una societat alfabetitzada com la nostra, els infants desenvolupen idees sobre el funcionament del codi escrit molt abans que arribin a l’escola. Esbrinar aquests coneixements previs i conèixer les ... -
Com augmentar la motivació dels aprenents [audiovisual]
(2021-11)En aquest primer seminari d'una sèrie de dos, el professor Hargreaves, un dels experts en educació més reconeguts a nivell mundial, ens parla de com podem augmentar la motivació dels estudiants en el ... -
Com construir el professionalisme col·laboratiu [audiovisual]
(2021-11)En aquest segon seminari d'una sèrie de dos, el professor Hargreaves, un dels experts en educació més reconeguts a nivell mundial, ens parla de com podem construir el professionalisme col·laboratiu, amb ... -
Com és una escola on tothom sent que hi pertany? [audiovisual]
(2021-01-28)El sentiment de pertinença té una relació decisiva amb l’èxit educatiu. En aquest webinar, Kathryn Riley comparteix la importància del diàleg i la veu de tothom en la creació de contextos d’aprenentatge ... -
Compassionate leadership for place and belonging [audiovisual]
(2021-02)In this webinar Kathryn Riley and Manuela Mendoza inspire school leaders to reflect on the meaning of compassionate leadership and engage them in defining and creating the conditions for a feeling of ... -
Competència lingüística: l'expressió escrita: educació secundària obligatòria [presentació]
(2016-02)Vivim en una societat lletrada, en què la llengua escrita té un paper fonamental, ja sigui en suport paper o en suport digital. En aquest context, saber escriure és un dret del qual tots els ciutadans ... -
Ensenyar a escriure en totes les matèries: educació secundària obligatòria [presentació]
(2016-03)A les aules s’escriu molt i en moltes situacions. Escriure ajuda a estructurar el pensament i a apropiar-se dels continguts que s’estan aprenent. La imbricació entre lectura, escriptura i interacció ... -
Ensenyar a escriure, una responsabilitat compartida: educació primària: CM, CS [presentació]
(2016-09)A qui correspon l’ensenyament de l’escriptura és una qüestió controvertida, encara per aclarir en moltes escoles. ¿Pertoca als mestres de llengua, només? Els alumnes, que de manera natural empren l’esquema ...