. Obre en una nova finestra.Logo gencat
Menú
  • Imatge usuariLog in. Obre en una nova finestra.
  • Imatge menúContact Us
  • Menú idioma Idioma: enfletxa cap avallfletxa cap avall
    • Castellano
    • Català
Cercador

RDE - Repository of Ministry of Education and Vocational Training

  • Home
  • About the repository
. Obre en una nova finestra.Logotip de la Generalitat

|RDE - Repository of Ministry of Education and Vocational Training

Imatge capçalera
  • Home 
  • Comunitat educativa 
  • CE - Col·lecció audiovisual 
  • View Item 

View Item 

  • Share on Twitter
  • Share on Facebook
  • Share on Telegram
  • Share on WhatsApp
  • Print
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Com és una escola on tothom sent que hi pertany? [audiovisual]


 


URI https://hdl.handle.net/20.500.12694/2843
Alternative title
What does a school look like when belonging works? [audiovisual]
Document Type
Conference / Class
Resum
El sentiment de pertinença té una relació decisiva amb l’èxit educatiu. En aquest webinar, Kathryn Riley comparteix la importància del diàleg i la veu de tothom en la creació de contextos d’aprenentatge altament inclusius.

Note
Versió doblada al català
Recommended citation
Com és una escola on tothom sent que hi pertany? [audiovisual]. Kathryn Riley i Manuela Mendoza, ponents; Begonya Folch Martínez i Mireia Xortó Prados, moderadores. Elaboració: Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Author
Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats
Riley, Kathryn ORCID
Mendoza, Manuela ORCID
Folch Martínez, Begonya (moderadora)
Xortó Prados, Mireia (moderadora)
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2021-01-28
Extension
1 enregistrament de vídeo (1 h 30 m 08 s)
Collection
Programes i Projectes
Subject (LEMAC)
Rendiment escolar
Integració escolar
Educació--Investigació
Show full item record

Documents to download

Thumbnail

Kathryn Riley: com és una escola on tothom sent que hi pertany

1.333Gb

This item appears in the following Collection(s)

  • CE - Col·lecció audiovisual [14]

Related Items

Displaying related items by Title and Subject.

  • Thumbnail

    Espiral d’indagació, xarxes educatives i escoles com a organitzacions que aprenen [audiovisual] 

    Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats; Folch Martínez, Begonya (moderadora); Kaser, Linda; Halbert, Judy; NOIIE (Canadà) (2020-01-14)
    Conferència a càrrec de Linda Kaser i Judy Halbert. L'Espiral d'indagació (Spiral of Inquiry) és una metodologia d'indagació en equip que té per objectiu la millora dels aprenentatges de tots els alumnes. ...
  • Thumbnail

    What does a school look like when belonging works? [audiovisual] 

    Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats; Riley, Kathryn; Mendoza, Manuela; Folch Martínez, Begonya (moderadora); Xortó Prados, Mireia (moderadora) (2021-01-28)
    El sentiment de pertinença té una relació decisiva amb l’èxit educatiu. En aquest webinar, Kathryn Riley comparteix la importància del diàleg i la veu de tothom en la creació de contextos d’aprenentatge ...
  • Thumbnail

    Com és una escola on tothom sent que hi pertany? [audiovisual] (2021) 

    Departament d'Educació (2021-05-05)
    El sentiment de pertinença té una relació decisiva amb l’èxit educatiu. En aquest webinar, Kathryn Riley comparteix la importància del diàleg i la veu de tothom en la creació de contextos d’aprenentatge ...

Browse

The entire repositoryBy fields & collectionsBy AuthorBy TitleBy Document typeBy SubjectBy Issue DateThis CollectionBy AuthorBy TitleBy Document typeBy SubjectBy Issue Date

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Follow Ministry of Education and Vocational Training's social networks:

  • Icona de Twitter
  • Icona de Facebook
  • Icona d'Instagram
  • Icona de LinkedIn
  • Icona de Youtube
  • Icona de compartir
Logo generalitat
  • Legal notice
  • Accessibility
  • Cookies policy
  • Web map