Compassionate leadership for place and belonging [audiovisual] (2021)
Document Type
Conference / Class
Abstract
In this webinar Kathryn Riley and Manuela Mendoza inspire school leaders to reflect on the meaning of compassionate leadership and engage them in defining and creating the conditions for a feeling of belonging at the school.
Citation
Compassionate leadership for place and belonging [audiovisual]. Kathryn Riley i Manuela Mendoza, ponents; Begonya Folch Martínez i Mireia Xortó Prados, moderadores. Elaboració: Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Author
Language
English
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2021-02Extension
1 enregistrament de vídeo (1 h 40 m 21 s)
Subject (LEMAC)
Educació - Investigació
Lideratge en l'educació
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Lideratge amb compassió per a un sentiment de pertinença [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats; Mendoza, Manuela; Riley, Kathryn (2021-02)Webinar participatiu on Kathryn Riley i Manuela Mendoza inspiren els líders escolars a reflexionar sobre el significat d’un lideratge compassiu i a definir i crear les condicions per a un sentiment de ... -
Increasing student engagement [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats; Hargreaves, Andy (2021-11)In this first seminar of a series of two, Professor Hargreaves, one of the most worldwide renowned experts in education, talks about how we can increase student engagement in the challenging context of ... -
Com construir el professionalisme col·laboratiu [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats; Hargreaves, Andy (2021-11)En aquest segon seminari d'una sèrie de dos, el professor Hargreaves, un dels experts en educació més reconeguts a nivell mundial, ens parla de com podem construir el professionalisme col·laboratiu, amb ...