Avaluació de la comprensió lectora PIRLS 2016 [presentació] (2016)
Otros títulos
PIRLS 2016: documentació per al professorat de llengua [presentació] (2016)
Tipo de documento
Conferencia / Clase
Resumen
Aquesta presentació proporciona les dades bàsiques de l'avaluació internacional PIRLS 2016 i s'adreça al professorat de llengua dels centres de la mostra de Catalunya de l'estudi PIRLS 2016 per a l'organització de les proves.
Citación
Avaluació de la comprensió lectora PIRLS 2016 [presentació]. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Documentos
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016-02-11Extensión
27
Colección
Documents. CSASE;
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Lectura - Comprensió - Avaluació
Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS)
Documentos relacionados
http://hdl.handle.net/20.500.12694/648
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Els resultats en l’expressió oral en una llengua estan relacionats amb els de les altres llengües? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-11) -
Més hores d’estudi, millors resultats en les proves? (2022)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2022-04) -
L'avaluació de la formació professional reglada 2008-2009 (2008)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2008-01)El número 10 dels Quaderns d'avaluació presenta els objectius i les línes mestres de l'avaluació de la formació professional reglada, prevista per al 2008 i el 2009. És una avaluació sistèmica que ha ...