• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Documents. CSASE
  • View Item
  •   Home
  • Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
  • Documents. CSASE
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Avaluació de la comprensió lectora PIRLS 2016 [presentació] (2016)

View/Open
Avaluació de la comprensió lectora PIRLS 2016 [presentació] (2016) (875.7Kb)
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Publication date
2016-02-11
Alternative title
PIRLS 2016: documentació per al professorat de llengua [presentació] (2016)
URI http://hdl.handle.net/20.500.12694/650
Abstract
Aquesta presentació proporciona les dades bàsiques de l'avaluació internacional PIRLS 2016 i s'adreça al professorat de llengua dels centres de la mostra de Catalunya de l'estudi PIRLS 2016 per a l'organització de les proves.
Document Type
Conference / Class
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Lectura - Comprensió - Avaluació
Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS)
Extension
27
Publisher
Departament d'Ensenyament
Collection
Documents. CSASE;
Citation
Avaluació de la comprensió lectora PIRLS 2016 [presentació]. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Related items
http://hdl.handle.net/20.500.12694/648
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Documents. CSASE [44]
 


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC