Avaluació Internacional del Progrés en Comprensió Lectora [presentació] (2016)
Alternative title
Progress in International Reading Literacy Study (2016)
PIRLS 2016: documentació per a la direcció dels centres [presentació] (2016)
Document Type
Conference / Class
Abstract
Aquesta presentació proporciona les dades bàsiques de l'avaluació internacional PIRLS 2016 i s'adreça als equips de direcció dels centres de la mostra de Catalunya de l'estudi PIRLS 2016 per a l'organització de les proves.
Citation
Avaluació Internacional del Progrés en Comprensió Lectora [presentació]. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-02-11Extension
23
Collection
Documents. CSASE;
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Lectura - Comprensió - Avaluació
Keywords
Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS)
Related items
http://hdl.handle.net/20.500.12694/648
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Avaluació de la comprensió lectora PIRLS 2016 [presentació] (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016-02-11)Aquesta presentació proporciona les dades bàsiques de l'avaluació internacional PIRLS 2016 i s'adreça al professorat de llengua dels centres de la mostra de Catalunya de l'estudi PIRLS 2016 per a ... -
PIRLS 2006: estudi Internacional sobre el progrés en comprensió lectora: marcs teòrics i especificacions d'avaluació (2006)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Mullis, Ina V.S. (2006-04)L'estudi conté el marc conceptual de l'avaluació internacional sobre la capacitat lectora dels nens i nenes de 4t curs de l'educació primària. L'avaluació, promoguda per la IEA, permet obtenir dades ... -
PIRLS 2016: síntesi del marc conceptual i ítems alliberats (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016-01)Aquest volum està especialment dirigit als mestres d'educació primària. El seu objectiu és donar a conèixer les proves de comprensió lectora PIRLS, a través dels textos i les preguntes utilitzats en els ...