Viure

Browsing by Subject 

  • Share on Twitter
  • Share on Facebook
  • Share on Telegram
  • Share on WhatsApp
  • Print

Now showing items 1-12 of 12

    • Arts Fusió : una proposta didàctica transdisciplinària a través d’un procés d’aprenentatge creatiu 

      Roig Guarch, Laura Pietat; Castro Bérniz, Tamara (2011-12-20)
      Arts Fusió és un projecte pedagògic entorn a la transdisciplinarietat artística, consistent en una recerca al voltant d'aquest concepte i dels valors formatius que aporta en processos d'aprenentatge ...
      Arts Fusió es un proyecto pedagógico entorno a la transdisciplinariedad artística que consiste en una investigación en relación al término y a los valores formativos que aporta en procesos de aprendizaje ...
      Arts Fusió is a pedagogical project around artistic transdisciplinarity, which consists in a research related to the term and training values that it provides in creative learning process. From that ...
    • Els aspectes que afecten la preparació per a la interpretació : breu recerca de la neurociència i la psicologia que envolten la pràctica musical 

      Gorchs Cauba, Núria (2017-09)
      La interpretació musical és una disciplina que engloba una sèrie d'aspectes tant mentals i psicològics com físics i tècnics. En aquest treball, primer es fa una contextualització i explicació de l'anatomia ...
      La interpretación musical es una disciplina que engloba una serie de aspectos tanto mentales y psicológicos como físicos y técnicos. En este trabajo, primero se hace una contextualización y explicación ...
      Musical performance is a discipline that involves many aspects such as mental and psychological, as well as physical and technical ones. In this project, first I do a contextualization and an explanation ...
    • BAULA, de l'escola al barri : un projecte d'art comunitari per a la transformació social 

      Brossa Ordóñez, Marta; Puig Canal, Anna; Reguant Vila, Marc (2015-07-15)
      ‘BAULA, de l’escola al barri’ és un projecte d’art comunitari pensat per ajudar a la construcció social del barri de Roquetes – districte de Nou Barris, Barcelona – a partir de l’actuació dins del marc ...
      ‘BAULA, de la escuela al barrio’ es un proyecto de arte comunitario pensado para ayudar en la construcción social del barrio de Roquetes – distrito de Nou Barris, Barcelona – a partir de la actuación ...
      ‘BAULA, from the school to the neighborhood’ is a community arts project created in order to boost the social construction of Roquetes area – in Nou Barris district, in Barcelona – from the action done ...
    • El cervell a l’escenari : una aproximació a l’estudi del cervell, amb les implicacions que té tant per a la pràctica com per a la pedagogia de la música 

      Coll, Xavier, 1960- (2017-02-22)
      Aquest treball vol ser una aproximació a l’estudi del cervell, des del punt de vista neurològic i psicològic, amb les implicacions que té tant per a la pràctica com per a la pedagogia de la música. S’ha ...
      Este trabajo pretende ser una aproximación al estudio del cerebro, desde el punto de vista neurológico y psicológico, con las implicaciones que tiene tanto para la práctica como para la pedagogía de la ...
      This work aims to be an approach to the study of the brain, from both a neurological and psychological point of view, with reference to the implications for the practice and pedagogy of music. It will ...
    • Construyendo una interpretación : del texto escrito al discurso sonoro 

      Ureña Peñalva, Belén (2018-06)
      El presente trabajo propone la implantación de un plan de estudio estructurado para conseguir mejorar el rendimiento interpretativo. Las estrategias aplicadas han tenido en cuenta factores psicológicos, ...
      El present treball proposa la implantació d'un pla d'estudi estructurat per aconseguir millorar el rendiment interpretatiu. Les estratègies aplicades han tingut en compte factors psicològics, fisiològics ...
      This work proposes the implementation of a structured study plan to improve the capacity of performance. The strategies applied have taken into account psychological, physiological and instrumental ...
    • Educació emocional i expressivitat artística 

      Giralt Soler, Queralt (2021-06)
      El present treball se centra en l’educació emocional com a eina per a establir l’expressivitat al centre de la música i de l’aprenentatge musical. A través de la recerca i aplicació de tres enfocaments ...
      El presente trabajo se centra en la educación emocional como herramienta para establecer la expresividad en el centro de la música y el aprendizaje musical. Mediante el estudio y aplicación de tres ...
      This investigation focuses on emotional education as a way to establish expressivity as the center of music and music learning. This goal is realized through the research and application of three concepts: ...
    • Una escola municipal de música per al Prat de Llobregat : anàlisi del seu valor públic 

      Aragonès Jové, Enric (2013-07-10)
      Aquest estudi es proposa analitzar el valor públic del projecte d’Escola Municipal de Música del Prat de Llobregat. A aquest efecte, s’enfoca la mesura del valor públic des de múltiples perspectives ...
      Este estudio se propone analizar el valor público del proyecto de Escuela Municipal de Música de el Prat de Llobregat. A tal efecto, se enfoca la medida del valor público desde múltiples perspectivas ...
      This study aims to analyze the public value of the project of Municipal Music School in El Prat de Llobregat. To this end, we focus the measure of public value from multiple perspectives according to ...
    • Memoritzar avui dia a l’aula de música : nous recursos en base a la investigació contemporània de la memòria 

      Pons Aubinyà, Marc S. (2013-07-23)
      Aquest projecte final vol ser un acostament senzill, però amb voluntat de rigorositat respecte a la capacitat mnemònica en el context de l’ensenyament i l’aprenentatge musical. Bàsicament està estructurat ...
      Este proyecto final quiere ser un acercamiento sencillo, pero con voluntad de rigurosidad respecto a la capacidad mnemónica en el contexto de la enseñanza i el aprendizaje musical. Básicamente está ...
      This final project is a simple, but rigorous approach to the mnemonic capacity within a musical learning and teaching context. Basically, the project is structured in two chief blocks. On the one hand, ...
    • Motivació i eficiència en l'estudi de l'instrument : la pràctica deliberada 

      Verdú Tomàs, Rubén (2013-07-23)
      En aquest projecte anomenat “Motivació i eficiència en l’estudi de l’instrument” pretenc reflexionar sobre com els estudiants de música de grau superior entenen i aborden l'estudi de l'instrument. El ...
      En este proyecto denominado “Motivación y eficiencia en el estudio del instrumento” pretendo reflexionar sobre como los estudiantes de música de grado superior entienden y abordan el estudio del ...
      In this project entitled "Motivation and efficiency in the study of the instrument" I will discuss about how the undergraduate music students understand and approach their study of the instrument. My ...
    • Organitzem-nos : qui fa què? 

      Vidal Ribas, Montserrat (2011-12-14)
      L’organització educativa en una escola de música és un aspecte de l’àmbit de coneixement pedagògic que té el seu propi engranatge i un funcionament particular. Mitjançant l’estudi comparatiu entre les ...
      La organización educativa en una escuela de música es un aspecto fundamental en el ámbito de conocimiento pedagógico que tiene su propio engranaje y un funcionamiento particular. A través del estudio ...
      Education organization in music schools is a fundamental aspect in the field of pedagogical knowledge with its own gearwheel and particularly run system. This project is aimed to provide an overall view ...
    • “Punt i seguit” : un programa d’intervenció 

      Gordo, Carla; Parladé, Sara; Huertas, Anna (2015-02-13)
      La investigació present se centra en l’estudi de la identitat professional del docent de música. Per abordar-la es creen diferents eines-programes inscrits en el macro-programa de les II Jornades de ...
      La presente investigación se centra en el estudio de la identidad profesional del docente de música. Para abordarla se crean diferentes herramientas-programas inscritos en el macro-programa de las II ...
      This research focuses on the study of the professional identity of music teachers. In order to tackle the research different tool-programs were created within the macro-program of the “II Jornades de ...
    • El so dels objectes : projecte de creació col·lectiva pel foment de la interacció social a Vila-rodona 

      Santasmasas Rabadà, Neus (2018-06)
      Aquest treball ha consistit en la posada en pràctica d’un programa d’intervenció socioeducativa amb famílies del municipi de Vila-rodona, amb totes les seves fases: disseny, aplicació i avaluació. Aquest ...
      Este trabajo ha consistido en la puesta en práctica de un programa de intervención socio-educativa con familias del municipio de Vila-rodona, con todas sus fases: diseño, aplicación y evaluación. Este ...
      This work has consisted in the implementation of a social-educative intervention programme with families of the municipality of Vila-rodona, with all their parts: design, application and evaluation. ...