“Punt i seguit” : un programa d’intervenció : dinamització i construcció d'una identitat de col·lectiu partint del debat entre professionals i futurs professionals de l'educació musical
Otros títulos
Dinamització i construcció d’una identitat de col·lectiu partint del debat entre professionals i futurs professionals de l’educació musical
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Resum
La investigació present se centra en l’estudi de la identitat professional del docent de música. Per abordar-la es creen diferents eines-programes inscrits en el macro-programa de les II Jornades de Pedagogia Musical -Punt i Seguit-, realitzades a l’Esmuc. La seva creació parteix d’un marc teòric sobre la identitat professional i el disseny i l’avaluació de programes. A través de l’anàlisi de dades extretes d’un qüestionari i del programa de debats ubicat a les jornades, es comencen a definir els trets implícits i compartits de la identitat professional del docent de música, i s’afirma l’existència d’una identitat incipient.Resumen
La presente investigación se centra en el estudio de la identidad profesional del docente de música. Para abordarla se crean diferentes herramientas-programas inscritos en el macro-programa de las II Jornades de Pedagogia Musical -Punt i Seguit-, realizadas en la Esmuc. Su creación parte de un marco teórico sobre la identidad profesional y el diseño y evaluación de programas. A través del análisis de los datos extraídos de un cuestionario y del programa de debates ubicado en las jornadas, se empiezan a definir los rasgos implícitos y compartidos de la identidad profesional del docente de música, y se afirma la existencia de una identidad incipiente.Abstract
This research focuses on the study of the professional identity of music teachers. In order to tackle the research, different tool-programs were created within the macro-program of the “II Jornades de Pedagogia Musical -Punt i seguit-” which took place in the Esmuc. Its creation stems from a theoretical framework about professional identity and the design and evaluation of programs. Through the analysis of the data extracted from a questionnaire and the discussion program held in the conference, this research begins to define the implicit and shared traits of the professional identity of music teachers and it affirms the existence of an emerging identity.Lengua
Catalán
Fecha de publicación
2015-02-13Extensión
196 p.
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
8.043Mb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- ESM sèrie - TFG [237]
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
L’observació entre iguals, una pràctica per al desenvolupament professional docent individual i col·lectiu
Xarxa de Competències Bàsiques (2021) -
Arts Fusió: una proposta didàctica transdisciplinària a través d’un procés d’aprenentatge creatiu
Roig Guarch, Laura Pietat; Castro Bérniz, Tamara (2011-12-20)"Arts Fusió" és un projecte pedagògic entorn de la transdisciplinarietat artística, consistent en una recerca al voltant d'aquest concepte i dels valors formatius que aporta en processos d'aprenentatge ..."Arts Fusió" is a pedagogical project around artistic transdisciplinarity, which consists of research related to the term and training values that it provides in the creative learning process. From that ..."Arts Fusió" es un proyecto pedagógico en torno a la transdisciplinariedad artística que consiste en una investigación en relación al término y a los valores formativos que aporta en procesos de aprendizaje ...





