El so dels objectes: projecte de creació col·lectiva pel foment de la interacció social a Vila-rodona


Document Type
Project / Final year job or degree
Resum
Aquest treball ha consistit en la posada en pràctica d’un programa d’intervenció socioeducativa amb famílies del municipi de Vila-rodona, amb totes les seves fases: disseny, aplicació i avaluació. Aquest programa ha pres forma de projecte de creació artística col·lectiva, el qual hem titulat El so dels objectes. Durant el projecte s’han treballat diferents temàtiques com la percussió corporal, les coreografies, els jocs musicals, la relació entre pintura i música, i sobretot, la construcció d’instruments a partir d’objectes i materials reciclats i la seva utilització. Tots aquests elements han configurat una performance que s’ha representat davant de públic.Resumen
Este trabajo ha consistido en la puesta en práctica de un programa de intervención socio-educativa con familias del municipio de Vila-rodona, con todas sus fases: diseño, aplicación y evaluación. Este programa ha tomado forma de proyecto de creación artística colectiva, el cual hemos titulado El so dels objectes (El sonido de los objetos). Durante el proyecto se han trabajado distintas temáticas como la percusión corporal, las coreografías, los juegos musicales, la relación entre pintura y música, y sobre todo, la construcción de instrumentos a partir de objetos y materiales reciclados y su utilización. Todos estos elementos han configurado una performance que se ha representado delante de público.Abstract
This work has consisted of the implementation of a social-educative intervention program with families of the municipality of Vila-rodona, with all their parts: design, application and evaluation. This program has taken the form of a collective artistic creation project, which we’ve entitled “El so dels objectes” (The sound of objects). During the project, different themes have been worked on such as body percussion, choreographies, musical games, the relationship between painting and music and, above all, the construction of instruments from recycled objects and materials and their use. All these elements have configured an artistic performance that has been represented in front of the public.Author
Language
Catalan
Publication date
2018-06Extension
81 p.
Subject (LEMAC)
Keywords
Documents to download
TFG Neus Santasmasas Rabadà.pdf
1.344Mb
This item appears in the following Collection(s)
- ESM sèrie - TFG [237]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Escena col·lectiva transdisciplinària: una aproximació didàctica a l'aula de música
Blanco Aloy, Cristina (2015-07-09)La transdisciplinarietat no és un fenomen nou, però la seva aplicació real en els camps artístics i educatius no té el seguiment ni la justificació que mereix. Aquest TFG analitza una proposta de creació ...Transdisciplinarity is not a new phenomenon, but its real application in the fields of education and artistic creation doesn’t have the following and the justification it deserves. This TFG analizes a ...La transdisciplinariedad no es un fenómeno nuevo, pero su aplicación real en los campos artísticos y educativos no tiene el seguimiento ni la justificación que merece. Este TFG analiza una propuesta de ... -
Cinema en curs: experiència de creació col·lectiva en línia [audiovisual] (2020)
(2020-11-05)Des de l'Institut escola Trinitat Nova de Barcelona i l’associació A Bao A Qu, la Pilar Armengol i la Laia Colell ens expliquen com van adaptar el programa Cinema en curs durant el confinament, per ... -
Recollir-se i ressonar per capgirar : una investigació autobiogràfica envers la transformació, personal i col·lectiva, en participar d'un projecte comunitari amb persones amb discapacitat
Sagalés Carbonell, Mireia; Xaubet Piferrer, Anna (2022-06)“Recollir-se i ressonar per capgirar” és un treball que recull una investigació autobiogràfica al voltant de la participació en el projecte Komorebi, un projecte comunitari dut a terme en un centre ...“Recollir-se i ressonar per capgirar” is a project that includes an autobiographical investigation around our participation in the Komorebi Project, a community project carried out in a special education ...“Recollir-se i ressonar per capgirar” es un trabajo que recoge una investigación autobiográfica alrededor de la participación en el Proyecto Komorebi, un proyecto comunitario llevado a cabo en un ...





