Organitzem-nos : qui fa què?
Alternative title
Escoles de música : models de gestió i funcionament
Document Type
Project / Final year job or degree
Abstract
L’organització educativa en una escola de música és un aspecte de l’àmbit de
coneixement pedagògic que té el seu propi engranatge i un funcionament particular.
Mitjançant l’estudi comparatiu entre les escoles municipals de música de Mataró, Olesa
de Montserrat i “El Faristol” de Roda de Ter i Santa Maria del Corcó-L’Esquirol, aquest
projecte vol donar una visió general de l’organització dels centres de règim especial
d’àmbit musical, tot establint les bases teòriques per poder comprendre l’organització
educativa de les escoles de música i analitzant tres grans àrees de gestió: el model
educatiu, els recursos i el sistema relacional.
La organización educativa en una escuela de música es un aspecto fundamental en el
ámbito de conocimiento pedagógico que tiene su propio engranaje y un funcionamiento
particular. A través del estudio comparativo entre las escuelas municipales de música de
Mataró, Olesa de Montserrat y “El Faristol” de Roda de Ter y Santa Maria del Corcó-
L’Esquirol, este proyecto quiere dar una visión general de la organización de los centros
de régimen especial de ámbito musical, estableciendo las bases teóricas para poder
comprender la organización educativa de las escuelas de música y analizando tres
grandes áreas de gestión: el modelo educativo, los recursos y el sistema relacional.
Education organization in music schools is a fundamental aspect in the field of
pedagogical knowledge with its own gearwheel and particularly run system. This
project is aimed to provide an overall view of the organization in music schools by
means of a comparative study focusing on municipal music schools from Mataró, Olesa
de Montserrat, “El Faristol” in the area of Roda de Ter and Santa Maria del Corcó-
L’Esquirol. To this end this project will set up the theoretical basis to understand
education organization in music schools and analyze the three main areas of
management: the educational model, resources and the related system.
Author
Language
Catalan
Publication date
2011-12-14Extension
141 p.
Documents to download
655.8Kb
This item appears in the following Collection(s)
- ESM sèrie - TFG i TFM [250]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Instruccions per al desenvolupament de l’acció educativa en el tercer trimestre i l’avaluació de l’alumnat que cursa ensenyaments en centres de formació d’adults davant la prolongació del període de confinament pel Covid 19 (23.04.2020)
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital (2020-04-24) -
Aprendizaje cooperativo entre alumnos de grado de interpretación de saxo jazz/mm en la ESMUC
Delgado Fernández, Alejandro (2021-06)Aquest treball es basa en l’aplicació pràctica d’un mètode d’aprenentatge cooperatiu anomenat tutoria entre iguals recíproca, que consisteix en la formació de parelles d’estudiants que aprenen mutuament, ...Este trabajo se basa en la aplicación práctica de un método de aprendizaje cooperativo llamado tutoría entre iguales recíproca, que consiste en la formación de parejas de estudiantes que aprenden ...This work is based on the practical application of a cooperative learning method called reciprocal peer tutoring, which consists in the grouping of pairs of students who learn reciprocally, alternating ... -
“Punt i seguit” : un programa d’intervenció
Gordo, Carla; Parladé, Sara; Huertas, Anna (2015-02-13)La investigació present se centra en l’estudi de la identitat professional del docent de música. Per abordar-la es creen diferents eines-programes inscrits en el macro-programa de les II Jornades de ...La presente investigación se centra en el estudio de la identidad profesional del docente de música. Para abordarla se crean diferentes herramientas-programas inscritos en el macro-programa de las II ...This research focuses on the study of the professional identity of music teachers. In order to tackle the research different tool-programs were created within the macro-program of the “II Jornades de ...