Organitzem-nos : qui fa què?
Alternative title
Escoles de música : models de gestió i funcionament
Document Type
Project / Final year job or degree
Abstract
L’organització educativa en una escola de música és un aspecte de l’àmbit de
coneixement pedagògic que té el seu propi engranatge i un funcionament particular.
Mitjançant l’estudi comparatiu entre les escoles municipals de música de Mataró, Olesa
de Montserrat i “El Faristol” de Roda de Ter i Santa Maria del Corcó-L’Esquirol, aquest
projecte vol donar una visió general de l’organització dels centres de règim especial
d’àmbit musical, tot establint les bases teòriques per poder comprendre l’organització
educativa de les escoles de música i analitzant tres grans àrees de gestió: el model
educatiu, els recursos i el sistema relacional.
La organización educativa en una escuela de música es un aspecto fundamental en el
ámbito de conocimiento pedagógico que tiene su propio engranaje y un funcionamiento
particular. A través del estudio comparativo entre las escuelas municipales de música de
Mataró, Olesa de Montserrat y “El Faristol” de Roda de Ter y Santa Maria del Corcó-
L’Esquirol, este proyecto quiere dar una visión general de la organización de los centros
de régimen especial de ámbito musical, estableciendo las bases teóricas para poder
comprender la organización educativa de las escuelas de música y analizando tres
grandes áreas de gestión: el modelo educativo, los recursos y el sistema relacional.
Education organization in music schools is a fundamental aspect in the field of
pedagogical knowledge with its own gearwheel and particularly run system. This
project is aimed to provide an overall view of the organization in music schools by
means of a comparative study focusing on municipal music schools from Mataró, Olesa
de Montserrat, “El Faristol” in the area of Roda de Ter and Santa Maria del Corcó-
L’Esquirol. To this end this project will set up the theoretical basis to understand
education organization in music schools and analyze the three main areas of
management: the educational model, resources and the related system.
Author
Language
Catalan
Publication date
2011-12-14Extension
141 p.
Documents to download
655.8Kb
This item appears in the following Collection(s)
- ESM sèrie - TFG i TFM [250]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
“Punt i seguit” : un programa d’intervenció
Gordo, Carla; Parladé, Sara; Huertas, Anna (2015-02-13)La investigació present se centra en l’estudi de la identitat professional del docent de música. Per abordar-la es creen diferents eines-programes inscrits en el macro-programa de les II Jornades de ...La presente investigación se centra en el estudio de la identidad profesional del docente de música. Para abordarla se crean diferentes herramientas-programas inscritos en el macro-programa de las II ...This research focuses on the study of the professional identity of music teachers. In order to tackle the research different tool-programs were created within the macro-program of the “II Jornades de ... -
Arts Fusió : una proposta didàctica transdisciplinària a través d’un procés d’aprenentatge creatiu
Roig Guarch, Laura Pietat; Castro Bérniz, Tamara (2011-12-20)Arts Fusió és un projecte pedagògic entorn a la transdisciplinarietat artística, consistent en una recerca al voltant d'aquest concepte i dels valors formatius que aporta en processos d'aprenentatge ...Arts Fusió es un proyecto pedagógico entorno a la transdisciplinariedad artística que consiste en una investigación en relación al término y a los valores formativos que aporta en procesos de aprendizaje ...Arts Fusió is a pedagogical project around artistic transdisciplinarity, which consists in a research related to the term and training values that it provides in creative learning process. From that ... -
Comparació de tres mètodes per a violí : Shinichi Suzuki, Paul Rolland i Mimi Zweig
Soteras Valenti, Isabel (2013-07-29)Aquest treball és un anàlisi de tres aproximacions pedagògiques en el camp de la música sorgides al segle XX; la de Shinichi Suzuki, Paul Rolland i Mimi Zweig. Les tres estan centrades en l’ensenyament ...Este trabajo es un análisis de tres aproximaciones pedagógicas en el campo de la música surgidas en el siglo XX; la de Shinichi Suzuki, Paul Rolland y Mimi Zweig. Las tres están centradas en el enseñamiento ...This study is an analysis of three pedagogical approaches to music that appeared in the 19th century, those of Shinichi Suzuki, Paul Rolland and Mimi Zweig. The three of them focus on violin training ...