Mostrando ítems 1-10 de 37
La transformació dels hàbits de lectura i les noves tecnologies (2009)
(, 2009)
S'analitza el passat, el present i el futur de la lectura i el tractament que se n'ha fet i se'n fa. Inclou tot un seguit de recomanacions per a impulsar un nou enfocament de l'aprenentatge d'aquest ...
Aprofundiment metodològic i didàctic per a la millora de les competències del currículum de "Ciències per al món contemporani" del nou batxillerat (2009)
(, 2009)
Es reflexiona i es recull material entorn dels dos eixos temàtics que probablement han tingut més pes en la història recent de la ciència i de la tecnologia occidentals i que han marcat amb força el seu ...
Orient-occident, mirades creuades: el cinema com a eina pel desenvolupament de les competències i habilitats socials, potenciador del diàleg intercultural (2009)
(, 2009)
El treball consta de dues parts, una justificació teòrica dels diferents conceptes que componen el marc teòric sobre el diàleg intercultural i la filmografia seleccionada i ordenada en funció de la ...
Teaching chemistry and physics to students in the 3rd curs [sic] of ESO, by using the bilingual educational program CLIL (Content and Language Integrated Learning) (2009)
(, 2009)
S’han elaborat en total 11 unitats didàctiques de Física i Química, per a 3r d’ESO utilitzant com a llengua vehicular l’anglès S'agrupen en tres blocs: Matter, Chemical Reactions i Physics and Energy. ...
La millora del benestar a l'aula des de l'enfocament de l'ecologia emocional (2009)
(, 2009)
Tracta del treball d’autoconsciència que s'ha fet amb l’alumnat que ha après a fer una gestió adaptativa de les seves emocions i ha aconseguit ser conscient de l’impacte que aquestes emocions tenen en ...
Fem vídeo digital a secundària: ESO i batxillerat (2009)
(, 2009)
El llenguatge audiovisual és un nou llenguatge del segle XXI que segons l'autora cal ensenyar i aprendre i que necessàriament ha de ser introduït a l’educació secundària. En el treball es destaca els ...
El treball en bloc a l'aula: els blocs educatius (2009)
(, 2009)
Conté una primera part bibliogràfica (introducció a les característiques dels blocs educatius), una segona part pràctica (guia d'iniciació i d'ús de blocs), una tercera part reflexiva (reflexió sobre ...
Cicle formatiu d'arts aplicades al mur: línies d'actuació diferenciades dins un nou plantejament. Metodologies i perfils professionals (2009)
(, 2009)
Des del cicle superior d’arts aplicades al mur com a punt de partida, on conflueixen tècniques artístiques de conservació amb tècniques i conceptes d’art contemporani i on, a més, no hi ha marcat un ...
Treball col·laboratiu pluricultural en entorn virtual aplicat a l'àrea de música de l'ESO (2009)
(, 2009)
El propòsit del projecte és estudiar la repercussió de les activitats d’ensenyament en entorn virtual com a suport per a la construcció col·laborativa de l’aprenentatge a l’àrea de música, en un marc ...