La millora del benestar a l'aula des de l'enfocament de l'ecologia emocional (2009)
Document Type
Monograph
Abstract
Tracta del treball d’autoconsciència que s'ha fet amb l’alumnat que ha après a fer una gestió adaptativa de les seves emocions i ha aconseguit ser conscient de l’impacte que aquestes emocions tenen en relació a si mateixos, en els altres i en l’entorn més proper condicionant notablement l’estat de benestar.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citation
La millora del benestar a l'aula des de l'enfocament de l'ecologia emocional. Immaculada Clua i Borràs. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Author
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
3 fitxers
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Subject (LEMAC)
Ensenyament - Innovacions
Emocions - Aspectes psicològics - Educació primària
Intel·ligència emocional - Educació primària
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Les 36 cartes de les emocions [material didàctic] (2020)
Departament d'Educació (2020) -
L'educació democràtica, el civisme, la construcció de la convivència i l'autogestió del treball a l'etapa de primària: l'assemblea d'aula (2009)
Codinas Perich, M. Àngels (2009)El treball analitza com es porta a terme l’educació democràtica, el civisme, la construcció de la convivència i l’autogestió del treball en els centres escolars. L’assemblea ha estat el centre de l'estudi ...