• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Treballs de llicències d'estudis
  • View Item
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Treballs de llicències d'estudis
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

La millora del benestar a l'aula des de l'enfocament de l'ecologia emocional (2009)

View/Open
Memòria (2009) (1.129Mb)
Annex 1 (2009) (24.17Mb)
Annex 2 (2009) (8.300Mb)
Author
Clua i Borràs, Immaculada
Publication date
2009
URI http://hdl.handle.net/20.500.12694/2502
Abstract
Tracta del treball d’autoconsciència que s'ha fet amb l’alumnat que ha après a fer una gestió adaptativa de les seves emocions i ha aconseguit ser conscient de l’impacte que aquestes emocions tenen en relació a si mateixos, en els altres i en l’entorn més proper condicionant notablement l’estat de benestar.
Document Type
Book
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Innovació educativa
Emocions - Aspectes psicològics - Educació primària
Intel·ligència emocional - Educació primària
Extension
3 fitxers
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Citation
La millora del benestar a l'aula des de l'enfocament de l'ecologia emocional. Immaculada Clua i Borràs. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Treballs de llicències d'estudis [62]
 


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC