Fem vídeo digital a secundària: ESO i batxillerat
Document Type
Monograph
Abstract
El llenguatge audiovisual és un nou llenguatge del segle XXI que segons l'autora cal ensenyar i aprendre i que necessàriament ha de ser introduït a l’educació secundària. En el treball es destaca els avantatges de la creació, del saber llegir i escriure en imatges i la necessitat que aquest recurs sigui inclòs a l’aula de secundària i batxillerat.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Citation
Fem vídeo digital a secundària: ESO i batxillerat. Consol Alonso Rey. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Author
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009Extension
62 p.
Collection
Treballs de llicències d'estudis; 2008-2009
Subject (LEMAC)
Documents to download
1.068Mb
This item appears in the following Collection(s)
- FD sèrie provisional [63]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
L'acció tutorial a l'ESO: una eina per a afavorir la cohesió social : proposta per a una acció continuada de 1er i 4rt de l'ESO
Fernández Campelo, M. Pilar (2008)L'objectiu general d’aquest projecte és oferir al professorat i alumnat de secundària una programació seqüenciada d’activitats que permetin, a través d’una acció tutorial sistemàtica, afavorir la ... -
Teaching chemistry and physics to students in the 3rd curs [sic] of ESO, by using the bilingual educational program CLIL (Content and Language Integrated Learning)
Batalla García, Consuelo (2009)S’han elaborat en total 11 unitats didàctiques de Física i Química, per a 3r d’ESO utilitzant com a llengua vehicular l’anglès S'agrupen en tres blocs: Matter, Chemical Reactions i Physics and Energy. ... -
Estratègies i bones pràctiques per educar en la diversitat a l'ESO: anàlisi de la realitat a Tarragona
Cunillera Juanpere, Puigserver (2009)S'intenta respondre a qüestions sobre el tema de l'educació en la diversitat i s'elabora un corpus conceptual que permet aclarir conceptes i conèixer models d’organització i estratègies per donar resposta ...Materials complementaris: http://www.xtec.cat/~mcunille/alguns%20projectes/index.html