• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Treballs de llicències d'estudis
  • View Item
  •   Home
  • Àmbit Pedagògic
  • Treballs de llicències d'estudis
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Com aprenen els nens i les nenes des de la perspectiva educativa dels projectes de treball? Com aprenen els mestres i les mestres? Com aprenc jo mateixa repensant el meu recorregut emmirallant-me en les narratives que acompanyo? (2009)

View/Open
Memòria (2009) (16.75Mb)
Author
Anguita López, Marisol
Publication date
2009
URI http://hdl.handle.net/20.500.12694/2481
Document Type
Book
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Innovació educativa
Educació - Filosofia - Educació primària
Mestres - Pràctica professional
Projecte educatiu - Educació primària
Extension
778
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Treballs de llicències d'estudis;2008-2009
Citation
Com aprenen els nens i les nenes des de la perspectiva educativa dels projectes de treball? Com aprenen els mestres i les mestres? Com aprenc jo mateixa repensant el meu recorregut emmirallant-me en les narratives que acompanyo?. Marisol Anguita López. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2009.
Note
Llicència d'estudis retribuïda, modalitat A. Resolució EDU/2276/2008, de 9 de juliol (DOGC núm. 5176, 18/07/2008), curs 2008-09
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Treballs de llicències d'estudis [62]
 


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy Sections & CollectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


GCEDU
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | About This Repository | Accessibility
With collaboration of
CSUC