Now showing items 54-73 of 262
-
L'avaluació del sistema educatiu per al 2006 (2006)
(2006-01)El quart número dels Quaderns d'avaluació presenta l'avaluació del sistema educatiu prevista per a l'any 2006, que afecta sobretot l'educació secundària obligatòria. Les diferents actuacions avaluatives ... -
Avaluació Internacional del Progrés en Comprensió Lectora [presentació] (2016)
(2016-02-11)Aquesta presentació proporciona les dades bàsiques de l'avaluació internacional PIRLS 2016 i s'adreça als equips de direcció dels centres de la mostra de Catalunya de l'estudi PIRLS 2016 per a l'organització ... -
El clima escolar als centres d'ensenyament secundari a Catalunya (1998)
(1998)L'informe consta de sis parts. La primera part conté una revisió de la trajectòria que la investigació sobre el clima escolar ha seguit al llarg del temps, les seves propostes i els seus resultats. La ... -
Com classificar els centres educatius segons la complexitat? (2021)
(2021-04)La tasca d’establir uns criteris objectius i quantificables per classificar els centres educatius no és fàcil, ja que aquests poden derivar-se tant de les característiques administratives com de les ... -
Competència financera PISA 2012 (2015)
(2015-01)El número 30 dels 'Quaderns d'avaluació' està dedicat als resultats obtinguts per l'alumnat de Catalunya en l'avaluació de competència financera de PISA 2012. La participació en l'avaluació de la ... -
Competència lectora: marc conceptual per a l'avaluació PISA 2009 (2008)
(2008-09)El present informe conté el marc conceptual de l'avaluació de la comprensió lectora, que és l'àmbit prioritari d'avaluació en l'estudi PISA 2009. -
El coneixement de llengües a Catalunya (2006)
(2006-09)El sisè número dels Quaderns d'avaluació està dedicat al coneixement de llengües a Catalunya. Conté un primer article, "El coneixement de llengües a Catalunya", que presenta dades de resultats de llengua ... -
Criteris de classificació de centres en 10 països de l’OCDE: anàlisi de la complexitat (2020)
(2020-02)Estudi comparatiu de països i regions de l’OCDE que pretén ésser una eina de recollida d’informació que sustenti el manteniment de la classificació actual dels centres segons la seva complexitat, o bé ...