Com classificar els centres educatius segons la complexitat? (2021)
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Publication date
2021-04Abstract
La tasca d’establir uns criteris objectius i quantificables per classificar els centres educatius no és fàcil, ja que aquests poden derivar-se tant de les característiques administratives com de les socioeconòmiques i culturals de l’alumnat. En aquest estudi, s’hi exposen i analitzen diverses propostes avalades per dades recollides pel Consell Superior d’Avaluació.
La classificació dels centres segons la complexitat és imprescindible per a l’establiment dels paràmetres que permetran una distribució de recursos personals i programes d’una manera ajustada a la realitat de cada centre. Per tant, una altra aplicació d’aquesta classificació és l’afavoriment de l’objectivitat i la transparència de les diverses actuacions en l’àmbit educatiu.
Document Type
Book
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Avaluació educativa - Catalunya
Extension
69
Publisher
Departament d'Educació
Collection
Informes d'avaluació. CSASE;26
Citation
Com classificar els centres educatius segons la complexitat?. Coordinadors Joan Mateo i Andrés, Carmina Pinya i Salomó, Ernest Querol Puig. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
This item appears in the following Collection(s)
The following license files are associated with this item:
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/