Com classificar els centres educatius segons la complexitat? (2021)
Document Type
Monograph
Abstract
La tasca d’establir uns criteris objectius i quantificables per classificar els centres educatius no és fàcil, ja que aquests poden derivar-se tant de les característiques administratives com de les socioeconòmiques i culturals de l’alumnat. En aquest estudi, s’hi exposen i analitzen diverses propostes avalades per dades recollides pel Consell Superior d’Avaluació.
La classificació dels centres segons la complexitat és imprescindible per a l’establiment dels paràmetres que permetran una distribució de recursos personals i programes d’una manera ajustada a la realitat de cada centre. Per tant, una altra aplicació d’aquesta classificació és l’afavoriment de l’objectivitat i la transparència de les diverses actuacions en l’àmbit educatiu.
Citation
Com classificar els centres educatius segons la complexitat?. Coordinadors Joan Mateo i Andrés, Carmina Pinya i Salomó, Ernest Querol Puig. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2021-04Extension
69
Collection
Informes d'avaluació. CSASE; 26
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Instrucció 3/2024, sobre la classificació dels centres educatius segons la complexitat (09.05.2024)
Departament d'Educació. Secretaria General (2024-05-09)