Competència financera PISA 2012 (2015)
Document Type
Book
Abstract
El número 30 dels 'Quaderns d'avaluació' està dedicat als resultats obtinguts per l'alumnat de Catalunya en l'avaluació de competència financera de PISA 2012.
La participació en l'avaluació de la competència financera era voluntària. Hi han pres part divuit països i catorze de les quinze comunitats autònomes d'Espanya que van ampliar la mostra PISA. A Catalunya hi van participar 147 alumnes. El número inclou les dades bàsiques de PISA 2012, un resum del marc conceptual de la competència financera i cinc taules amb els resultats de l'alumnat de Catalunya, amb comparacions d'àmbit internacional i espanyol. Conté els apartats habituals de Revista de llibres i Publicacions recents del Consell.
ISSN
2014-797X
Citation
Competència financera PISA 2012. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Documents
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2015-01Extension
17
Collection
Quaderns d'avaluació. CSASE;30
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Programme for International Student Assessment (PISA)
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
L'avaluació de quart d'ESO 2012 (2012)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2012-04)El nou número dels Quaderns d'avaluació està dedicat, de manera íntegra, a la prova de quart d'ESO, que es va aplicar per primera vegada al mes de febrer de 2012. En el primer article del número es ... -
L’avaluació de sisè d’educació primària 2023 (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-10)El Quaderns d’avaluació. 59 presenta els resultats de l’avaluació de sisè d'educació primària corresponent a l’any 2023. Com es fa habitualment, s’hi recullen les puntuacions mitjanes globals, les ... -
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016)