El coneixement de llengües a Catalunya
Document Type
Monograph
Abstract
El sisè número dels Quaderns d'avaluació està dedicat al coneixement de llengües a Catalunya. Conté un primer article, "El coneixement de llengües a Catalunya", que presenta dades de resultats de llengua catalana, castellana i anglesa obtingudes pel nostre alumnat en diferents etapes educatives. Aquest article de resultats es complementa amb uns altres tres que el contextualitzen: l'article de Fred Genesee, "Una revisió dels programes d'immersió en francès al Canadà"; el de Kathryn Lindholm-Leary, "Resultats de l'alumnat que participa en programes de llengua dual als Estats Units"; i el de F. Xavier Vila i Mireia Galindo, "Els usos lingüístics en l'educació primària a Catalunya: situació, tendències i perspectives".
Citation
El coneixement de llengües a Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Difusió i Publicacions, 2006.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2006-09Extension
116
Collection
Quaderns d'avaluació. CSASE; 6
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
L’alumnat que té un bon coneixement del català, el té també del castellà?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-10)