Com han canviat els resultats d’aprenentatge en l’alumnat de 4t d’ESO amb el tancament dels centres?
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Citación recomendada
Com han canviat els resultats d’aprenentatge en l’alumnat de 4t d’ESO amb el tancament dels centres? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2021-06Extensión
2 p.
Colección
Tast de dades. CSASE; 27
Materias (LEMAC)
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Quins efectes ha tingut el tancament d’escoles i el confinament en l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-03) -
Efectes del confinament en l’alumnat de quart d’ESO
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-05)Aquest informe és el resultat de l’anàlisi d’un qüestionari sobre el confinament que es va aplicar al tombant del 2020-2021 a l’alumat de quart d’ESO. S’hi recullen dades sobre el context familiar i ... -
L'impacte del confinament en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO: curs 2020-2021
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-06)Informe que analitza els efectes del tancament dels centres educatius sobre el sistema educatiu a Catalunya. El CSASE ha elaborat un qüestionari de confinament per a l’alumnat de 4t d’ESO que s’ha ...





