Com han canviat els resultats d’aprenentatge en l’alumnat de 4t d’ESO amb el tancament dels centres?
Document Type
Article
Document version
Published version
Citation
Com han canviat els resultats d’aprenentatge en l’alumnat de 4t d’ESO amb el tancament dels centres? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2021-06Extension
2
Collection
Tast de dades. CSASE; 27
Subject (LEMAC)
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Quins efectes ha tingut el tancament d’escoles i el confinament en l’alumnat de quart d’ESO a Catalunya?
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2021-03) -
Efectes del confinament en l’alumnat de quart d’ESO
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-05)Aquest informe és el resultat de l’anàlisi d’un qüestionari sobre el confinament que es va aplicar al tombant del 2020-2021 a l’alumat de quart d’ESO. S’hi recullen dades sobre el context familiar i ... -
L'impacte del confinament en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO: curs 2020-2021
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-06)Informe que analitza els efectes del tancament dels centres educatius sobre el sistema educatiu a Catalunya. El CSASE ha elaborat un qüestionari de confinament per a l’alumnat de 4t d’ESO que s’ha ...